Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg står for tiden uten jobb, er student så jeg har ikke behov for mer enn en ekstra/deltidsstilling. Jeg sluttet i min forrige jobb da jeg ikke trivdes der i det hele tatt, og nå er det noen måneder siden sist jeg jobbet. Jeg begynner å bli utrolig frustrert og klarer ikke å fokusere 100% på skolearbeidet. Å ikke ha mulighet til å kjøpe ting man trenger eller ønsker, eller å dra ut å være sosial fordi man har så lite penger er utrolig deprimerende. Jeg har søkt på det jeg har kommet over, men det ser foreløpig ikke lyst ut.

Er det andre som føler det på samme måte? Eller har noen tips til hva jeg kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg har det på samme måte akkurat nå. Dukker opp kanskje 2-3 relevante stillinger i måneden og sparkontoen begynner å merke det.

Har du prøvd å sende ut åpne søknader til forskjellige butikker og lignende? Mange stillinger blir aldri utlyst, så det kan hende det resulterer i en jobb :)

Skrevet

Huff, ja det er ikke mange stillinger som ligger ute nei. Jeg har tenkt på å gjøre det, har bare ikke kommet meg så langt hehe :P Men denne uken skal jeg gjøre det! -TS

Gjest anygirl
Skrevet

Huff, ja det er ikke mange stillinger som ligger ute nei. Jeg har tenkt på å gjøre det, har bare ikke kommet meg så langt hehe :P Men denne uken skal jeg gjøre det! -TS

Skjønner deg alt for godt!

Va ferdig utdannet i vår, og siden da gådd uten jobb...

Kontoen merker det! :(

jeg søker, har søkt, jeg søker mer men neida. her sitter jeg, høystutdannet sofasliter! :)

Gjest Raindrops
Skrevet

Det er litt tungt å komme i gang med, jeg har ikke gjort det selv heller :gjeiper:

Men det er bare et halvt år siden jeg sendte åpne søknader til nesten hele byen, så jeg føler at det blir litt rart å gjøre det en gang til, hvis de husker meg fra sist gang.

Skrevet

Dere får finne em dag dere har tid. Spasere inn i alt dere ser av kjedelige som artige steder. Det være matbutikker andré butikker og ellers alt av kiosker og annet dere kan lære dere. Ta med en kort søknad og spør etter sjefen. Legg kort fram det du vil og overbevise det du kan i løpet av den tiden. Det hjelper.

Skrevet (endret)

Skjønner deg alt for godt!

Va ferdig utdannet i vår, og siden da gådd uten jobb...

Kontoen merker det! :(

jeg søker, har søkt, jeg søker mer men neida. her sitter jeg, høystutdannet sofasliter! :)

Huff, det hørtes ikke noe gøy ut nei.. Håper du finner noe snart :)

Endret av Pippi92
Gjest anygirl
Skrevet

Huff, det hørtes ikke noe gøy ut nei.. Håper du finner noe snart :)

Takk det samme til deg :)

Skrevet

Det er litt tungt å komme i gang med, jeg har ikke gjort det selv heller :gjeiper:

Men det er bare et halvt år siden jeg sendte åpne søknader til nesten hele byen, så jeg føler at det blir litt rart å gjøre det en gang til, hvis de husker meg fra sist gang.

Ja, ikke sant :P Hvis det bare er et halvt år siden sist du gjorde det, skjønner jeg at det kan være litt rart å gjøre det på nytt. Kanskje du kan finne plasser du ikke har vært før da? -TS

Skrevet

ja skulle gjerne hatt en ekstrajobb...

men jeg bor i en liten by, og det er MASSE studenter her. Og LITE butikker og kafeer/restauranter. De eneste restaurantene er egentlig kebabsjapper og en kinarestaurant.

De trengte folk på nille på et senter borti her. Men da måtte jeg tatt buss, men bussene går bare 1 gang i timen, og slutter å gå kl 17 her :P

I tillegg finner jeg aldri de jævla busstidene for dette stedet her. Lett overralt!

er litt kjipt, men jeg klarer meg jo!

Skrevet

Har dere prøvd deltidsjobb.no?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...