Gå til innhold

Komt inn på drømmestudie men mangler motivasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så slapp. Kom i høst inn på drømmestudie som jeg har jobbet målrettet mot siden vgs i form av jobber (praksis), og forbedering av karakterer. Problemet mitt et at jeg ikke har det grann av motivasjon. Hva feiler det meg? Klarer rett og slett ikke å ta tak i meg selv, sette meg ned å bry meg om skolearbeidet? Jeg setter meg ned, jobber litt, men så driter jeg i det igjen. Det er helt forferdelig om jeg skal la denne muligheten bare fordufte, men det er jo det jeg gjør nå. Noen andre som har følt det på samme måte? Evt, hva trengte du for å forstå muligheten du hadde fått?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kan virka som om du er skulelei, og treng eit friår frå lesing og skulearbeid. Kanskje du heller kan jobba litt i ein periode, og så evt reisa og oppleva noko heilt anna, etter at du først har tent deg opp litt pengar gjennom jobben? Så søker du om 1 års permisjon frå studiet. Og når du så startar opp igjen på drømmestudiet neste haust, så er du forhåpentligvis meir motivert enn no, og klarar å gjera ein ordentlig innsats på studiet! :)

Endret av Mirabella76
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...