Gjest Captain Skrevet 8. desember 2003 #1 Skrevet 8. desember 2003 Jeg er en mann som tenner noe voldsomt på å se at samboeren min onanerer. Vi bruker i blant å onanere sammen, og det er veldig opphissende å gjøre det selv, mens jeg ser på henne. Men jeg mistenker henne for at hun skjuler sin favorittmåte å onanere på, hun sa en gang tidlig i forholdet at hun gjorde på en veldig spesiell måte, uten at jeg fikk noen detaljer, det virket som hun skammet seg for hvordan hun gjorde det. Derfor gjør hun det bare på en "vanlig" måte sammen med meg, altså ligger på ryggen mens hun gnir seg med fingertuppene i området rundt klitoris. Det er jo herlig å se på, men jeg får henne ikke til å gjøre det på den "hemmelige" måten. I blant får jeg følelsen av at hun bare "demonstrerer" onani for å gjøre meg kåt, men at hun ikke nyter det fullt ut. Er det slik at mange av dere jenter har en hemmelig onanimåte som gjør dere ekstra kåte, men som dere ikke vil vise noen, ikke engang partneren? Eller sagt slik: Er onanien sammen med partneren deres, helt ekte? Håper på svar, dette er en flott side for menn å kunne gjøre seg bedre kjent med kvinners seksualitet. Vi har masse og lære!
~sikka~ Skrevet 8. desember 2003 #2 Skrevet 8. desember 2003 Jeg gjør det på samme måte uansett om jeg er alene eller sammen mannen min.
Gjest Captain Skrevet 8. desember 2003 #3 Skrevet 8. desember 2003 Jeg gjør det på samme måte uansett om jeg er alene eller sammen mannen min. Takk for svaret. Et spørsmål: Blir du like kåt, og har like stor nytelse, og får orgasme like fort når du onanerer sammen med han, som du gjør alene?
~sikka~ Skrevet 8. desember 2003 #4 Skrevet 8. desember 2003 Takk for svaret. Et spørsmål: Blir du like kåt, og har like stor nytelse, og får orgasme like fort når du onanerer sammen med han, som du gjør alene? Mer kåt - samme nytelse og kommer like fort som vanlig.
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2003 #5 Skrevet 8. desember 2003 Når jeg er alene, så ligger jeg på siden, mens jeg presser lårene sammen rundt hånda, og jukker med hoftene og masserer meg med oversiden av tommelen i musa. Den metoden er så privat, at jeg ikke vil vise den til noen, og dessuten så ser han ikke skikkelig åssen jeg gjør heller. Derfor tror jeg han er fornøyd med å se på meg når jeg ligger på ryggen med lårene litt fra hverandre. Oftest vil han at jeg bruker en vibrator når han ser på, det syns jeg er godt, og jeg blir veldig kåt av at han blir kåt av å se på meg. Herlig å se at han runker p*kken sin hardt og fort, og har det kåte blikket. Jeg har mange ganger fått orgasme på den måten sammen med han, selv om jeg foretrekker "alene-metoden", når jeg er for meg selv. :blunke: Slik jeg har gjort siden jeg var 10-11 år.
Nøste Skrevet 8. desember 2003 #6 Skrevet 8. desember 2003 Det er skjeldent at jeg anonerer alene men jeg gjør det på vanlig måte .Det hender at vi gjør det sammen .
Gjest gjest nå Skrevet 8. desember 2003 #7 Skrevet 8. desember 2003 Jeg greier ikke å gjøre det ordentlig når han ser på. Vi har gjort det på WebCam noen ganger og da gjør jeg det mest for at han skal tenne på det og få orgasme. Men det er deilig å se på han når han drar den.
Gjest Vifsla Skrevet 8. desember 2003 #8 Skrevet 8. desember 2003 innrømmer at det er han som har fått sånt inn i vårt repertoar, og det har vel knapt skjedd helt uten promille. Men dette hører til de helt store øyeblikk: Når sjenerte meg tør se ham i øynene mens jeg ligger og får meg selv til de store høyder. Åpne øyne rett i hverandre da funker som en rakett i systemet mitt. Eksplosiv blanding av følelser og kåthet. Fint.
HanneLou Skrevet 10. desember 2003 #9 Skrevet 10. desember 2003 Mellom partnere som bor et stykke i fra hverandre... Er dette et nytt og voksene fenomen???
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2003 #10 Skrevet 10. desember 2003 Hun har sikkert en fingertupp i bak så da blir alt så forferdelig skammelig heh...spørr henne rett ut og si at du ikke synes det er teit, så får du sikkert se.
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2003 #11 Skrevet 10. desember 2003 kansje hun sitter og jukker på en pute eller dyna?
lenny Skrevet 10. desember 2003 #12 Skrevet 10. desember 2003 ja det gjør vi ofte og nyter å se på hverandre onanere,se de kåte blikkene,vi føler oss frie begge to derfor er det en topp opplevelse. men det kan vel hende at hvis jenta/gutten ikke er komfortabel eller trygg nok til å "eksponere" seg slik så kan det vel virke tilgjort og utryggheten skinner igjennom og det er ivertfall ikke opphissende!
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2003 #13 Skrevet 10. desember 2003 jeg følte det ikke komfortabelt med å bli sett på når jeg onanerte...da jeg gjorde det med eksen min, tørte jeg ikke å ta på brystene mine samtidig- at man nyter kroppen sin, er et litt skamfullt område for jenter ,tror jeg...men vi kommer vi og på det området...
Gjest Seleena Skrevet 11. desember 2003 #14 Skrevet 11. desember 2003 Det har vert både for meg og han - mer naturlig å onanere når vi er alene. (Bor ikke sammen) Ellers gjør vi det på hverandre. Er vel kansje ikke helt trygg enda....
Gjest pumpernikkel Skrevet 13. desember 2003 #15 Skrevet 13. desember 2003 Gikk mange år før vi turte å se hverandre onanere. Hører til det mest intense. Er vel fordi det er privat, til og med blant par som har delt seng i årevis. Føler jeg er med på noe "forbudt", og det er vel det jeg tenner på da?Er ikke så mye forbudt jeg er med på, tydeligvis...
Kris Skrevet 7. januar 2004 #16 Skrevet 7. januar 2004 Det å onanere sammen er en flott del av vårt sexliv! Personlig blir jeg veldig tent av å se på at hun gjør, og det at hun ser på at jeg onanerer. Dessuten hender det jo at en av oss ikke har lyst på sex, og da synes vi det er fint at vi begge liker at den andre onanerer. Dessuten er jeg sikker på at hun bruker de beste metodene uansett om jeg ser på eller ikke, for hun ønsker jo best mulig resultat. Vi kjøpte en vibrator til henne og den bruker vi både sammen og hun alene. Akkurat som jeg gjør det. mvh
Gjest En ny... Skrevet 7. januar 2004 #17 Skrevet 7. januar 2004 Jeg har blitt så avhengig av at han kysser og stryker meg på kroppen når jeg onanerer at jeg har begynt å få problemer uten ham ...Vi elsker å onanere sammen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå