Gå til innhold

CELLULITTER!!!!! HJELP!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har gått og fått "fjernet" cellulitter i en "salong". Funket det? Hvor lang tid tok det? Og ikke minst finnes det en slik salong i Trondheim........ Begynner å bli desperat!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Unnskyld at jeg ler....

Det går ikke an å gå i en salong og fjerne celluliter!!

Det finnes en rekke behandlinger som hevder å gjøre dette, men det eneste de fjerner er MYE penger fra lommeboken din.

Noen behandlinger kan kanskje hjelpe bitte-litt, men ingen er særlig effektive dessverre.

Jeg har selv hatt cellulitter i åresvis. Selv i perioder der jeg har trent MYE har ikke cellulitene blitt borte (men de har minsket noe).

Mitt beste råd er: LIVE WITH IT!

Mitt andre råd er: Tren jevnlig, spis sunt (godt for mye annet også ;-)), skrubb deg hver dag med en hampvott og smør deg inn med en god bodylotion.

Da vil huden på lårene og baken ihvertfall virke glattere (og det er da noe ;-))

Skrevet

Har hørt om shapemassage metoden skal være effektiv mot cellulitter,jeg har tenkt å prøver det og har faktisk bestille time så vi får se hvordan det går.

Skrevet

Var for ikke så lenge siden hos hudpleieren, og da snakket vi som vanlig om det ene og det andre. Og vi kom inn på cellulitter. Hun sa at det kunne hjelpe litt med disse behandlingene, men de ble aldri helt borte. Hennes beste tips var å drikke mye vann, samt massere og smøre områdene med bodylotion. Dette for å øke blodsirkulasjonen.

Skrevet

For å unngå cellulitter, altså forebyggende arbeid, er det viktig å ha god blodsirkulasjon. Dette får man selvsagt gjennom å holde seg i bevegelse. Drikke mye vann, mindre kaffe, te og røyk. Vanlige råd for et sunt levesett, med andre ord.

Videre skal det ha god effekt å dusje i iskaldt vann. Man trenger ikke ha kaldt vann hele tiden, men et par to minutters-intervaller er fint. Å skrubbe utsatte steder med saltskrubb, eventuelt havsalt, kan også være med på å forebygge cellulitter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...