Gå til innhold

Filmer du neppe noengang kommer til å se!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer nok aldri til å se

Ikke så mye fordi jeg ikke liker hovedrolleinnehaveren, men fordi det ser ut til å være ett veikt oppkok av klassikeren fra 1981!

Neste!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer nok aldri til å se The Grudge, rett og slett fordi jeg tror det blir for skummelt. :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Flere Twilightfilmer. Jeg har lidd nok.

• Liker 4
Skrevet

High school musical og austin powers, *GRØSS*

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Jeg kommer nok aldri til å se The Grudge, rett og slett fordi jeg tror det blir for skummelt. :fnise:

Jeg har sett den første Grudgefilmen, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri kommer til å se The Grudge 2 :lol:

Endret av Raindrops
  • Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Flere Twilightfilmer. Jeg har lidd nok.

Jeg kommer nok til å se de to(?) neste på kino også. Slik er det når man har en lillesøster på 11 år.

På den positive siden så kan jeg slakte filmene så mye jeg vil, siden jeg faktisk vet hva jeg snakker om :fnise:

• Liker 1
Gjest ms_kwang
Skrevet

Bubbleboy - så 5 min på starten, og siste 10 min.

"Kast Mamma Av Toget"-Throw Momma From The Train(1987) -Gikk på Cafe blant flere av mine medelever, men kom tilbake før filmen var slutt ;)

Vel man kan vel si at rett før skoleslutt, sommer, Niende klasse, hadde ikke lærerne noe annet å gjøre enn å sette på "merkelige" filmer. Lærern gikk selvsagt opp til lærer værelse og kom ikke ned igjen før filmen var over :fnise:

Gjest ms_kwang
Skrevet

(Synes ikke skrekk,grøssere, blod og gørr er no skummelt, nettopp sett Wrong Turn 1-4, og starter på SAW nå) :fnise: (jeg glemte å legge meg inatt jeg!)

Skrevet

Jeg kommer aldri til å se Ringenes Herre og Harry Potter!

Gjest Raindrops
Skrevet

Hvorfor ikke? :overrasket:

• Liker 12
Skrevet

Saw, Grudge og andre grøssere er under min Må se-liste. Altså ikke bare nederst.

• Liker 1
Gjest ms_kwang
Skrevet

Oh my gosh!

Er det nå jeg sier: " Hadde du vært 14-16 år,når ringenes herre kom ut, og kanskje 11 år når første harry potter kom ut, så ville du nok ikke sagt det"

:fnise:

Samme med pokemon, jeg kan med handa på hjerte si at jeg har sett de 2 første pokemon filmene. OOOOOG Spice Girls filmen! *haha*

Skrevet

Jeg kommer nok til å se de to(?) neste på kino også. Slik er det når man har en lillesøster på 11 år.

På den positive siden så kan jeg slakte filmene så mye jeg vil, siden jeg faktisk vet hva jeg snakker om :fnise:

Haha, hun som "tvingte" meg til å se de andre filmene er 13 år. Hun blir kjempeskuffet hvis jeg sier noe negativt, så jeg prøver virkelig å la være. :fnise:

Skrevet

Hvorfor ikke? :overrasket:

Fordi jeg rett og slett ikke liker den slags filmer. :)

Skrevet

Oh my gosh!

Er det nå jeg sier: " Hadde du vært 14-16 år,når ringenes herre kom ut, og kanskje 11 år når første harry potter kom ut, så ville du nok ikke sagt det"

:fnise:

Samme med pokemon, jeg kan med handa på hjerte si at jeg har sett de 2 første pokemon filmene. OOOOOG Spice Girls filmen! *haha*

Vet ikke hvor gammel jeg var når Ringenes Herre og Harry Potter kom ut jeg, (er 26 nå), men de to filmene ligger så langt unna mitt interesseområde innen film som overhodet mulig!

Skrevet

Kommer aldri til å se twilight crap. Dø og brenne alle kopier av de udugelige filmen og bøkene :kjefte:

Trodde ikke jeg kom til å like Harry Potter heller Sweetpea men de er faktisk meget bra :) Blir bare mørkere og mørkere utover også :)

Skrevet

Kommer aldri til å se twilight og siste saw filme.

Skrevet

Den nye "Three Musketeers". Så traileren, og fant virkelig ikke noe jeg kunne kjenne igjen fra bøkene, pluss at alle oppførte seg som ninjaer. Teit.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...