Gå til innhold

Hvor ofte og mye trener du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ref overskriften.

Si gjerne noe mer om treningen din hvis du vil!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver 3 ganger i uken.

Kondisjon i form av jogging, intervall. spinning. og noen danse timer.

Styrke, Slynge, knebøy med vekter, og noen gruppe timer eks Styrke og core.

Skrevet

Jogger minimun 5 ganger i uka minst 5 km. Noen ganger en mil.

Skrevet

Trener ikke i det hele tatt. Skjemmes!

Skrevet

Trener ikke i det hele tatt. Skjemmes!

Huff, samme her akkurat nå... Jeg sitter på stedet hvil og venter bare på at valpen skal bli noen mnd større så den kan være med meg på trening... 

Skrevet

Trener ALDRI. De eneste gangene jeg beveger meg er i gymtimene på skolen. Jeg er 16 år, og kondisen min er ufattelig dårlig. Skulle tro jeg var 60 år og hadde kols.

Skjerpings!

Skrevet

Jeg trener 1-3 ganger i uka, alt etter timeplanen. Oftest blir det 1-2 gruppetimer i uka (dans/kondisjon) og resten trening på mølle/styrke. Pleier ofte å jogge noen km på mølla før jeg avslutter med lett styrke når jeg har "egentrening".

Til kaja16: jeg var i akkurat samme situasjon som deg når jeg var 16, hatet gym og trente aldri, men etter at jeg kjøpte meg skikkelige joggesko og ble med en venninne på en gruppetime begynte jeg å trene fast :) Selv om det er vanskelig å komme i gang, så blir man fort trent når man er ung og har et greit utgangspunkt ;) Prøv en gruppetime på et senter med en venn, så kanskje du også finner ut at trening kan være gøy :)

Skrevet

Trener 5-6 dager i uka. Mest gruppetimer, men også en del styrketrening og kondisjon i studio. Øktene varer i 1-2 timer :)

Skrevet

Jeg trener sånn ca annenhver dag. Varierer mellom saltimer- dans av forskjellige typer, bodypump, vann-aerobic, pilates..tja, prøver ut litt forskjellig.

Andre ganger trener jeg kondisjon på sykkel, mølle og hva er det nå den heter den der hvor man både beveger armer og bein..Og andre ganger følger jeg styrkeprogram.

Og ellers så går jeg med bikkja hver dag og sykler til jobb (men som københavner er det flatt hele veien da..)

Hatet gym og svette frem til jeg var 25:-)

Skrevet

Trener 2-5 ganger i uken (faktisk 6 forrige uke, men det var definitivt et stort unntak). I loggen fra oktober ser jeg at jeg har klart litt ver 3 økter ukentlig i gjennomsnitt, og er fornøyd med det.

Trener kondisjon (intervall på tredemølle), styrke og bevegelighet. En sjelden gang klarer jeg å komme meg på en time, da blir det spinning, yoga eller noe annet jeg finner ut jeg skal prøve.

Skrevet

Romaskin (halvtime ca 3 ganger i uka), løper i trapper (ca 3 ganger i uka), går tur (ca 4 ganger i uka), sykler om sommern, Ski om vintern, trener vekter 2-3 ganger i uka, jogger av og til.

Skrevet

Styrketrening på egenhånd, prøver å få gjort det oftest mulig, men blir vanligvis ikke mer enn 3 ganger i uka. Kommer litt an på timeplan osv, og om jeg gidder dra meg opp på senteret i helgene :P

Trener også litt på ellipse/mølle, men mest som oppvarming til styrkeøkten.

Liker best tung styrketrening med frivekter, syns det er mest effektivt og givende :) Supplerer litt med kettlebells og enkelte apparater, samt noe i red cord.

Går også en del tur med hunden, men regner ikke det som trening, mer som mosjon.

Pleier trene 1,5-2 timer, gir alt når jeg først er i gang :)

Gjest Cosette
Skrevet

Minst fem kilometer løping gjennomsnittlig fem ganger i uka. Ellers går jeg masse tur i oppoverbakke og svømmer litt. Burde nok satt igang med noe seriøs styrke også...

Skrevet

4 ganger i uka. Spinning, yoga, styrke og ellipsemaskin eller lignende som oppvarming.

Skrevet

Spinning eller jogging 5-7 ganger i uken, 1t hver gang. Ellers går jeg turer hver eneste dag på 2 timer :)

Gjest Tigress
Skrevet

Uh, varierer mellom 0 og 6 gonger i veka. Dei fleste vekene trener eg vel ein fire-fem gonger tenkjer eg. Styrke to gonger, det klarer eg dei fleste vekene no (prioritert område), så spring eg eit par gonger, og så blir det av og til litt yoga. Er eg på ferie spring eg tre gonger i veka såsant eg ikkje er på aktiv ferie.

Skrevet

Trener en gang i uken. Aerobic. 1 time.

Det er alt for lite, men jeg har ikke tid til mer akkurat nå.

Men jobber i barnehage og vi er mye ute på tur og slikt, så blir jo litt gåing i løpet av en dag, iallefall..

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Er mye syk, så det går veldig i rykk og napp. i GODE perioder trener jeg 5-6 dager i uka, med jogging, intervaller, svømming, styrke med egen vekt og fjellturer. I dårlige perioder er det null og niks, men mesteparten av tiden er jeg i "ok perioder", der jeg fungerer sånn nogenlunde. Da blir det rask gange med litt jogging, kanskje en intervalløkt i uka og rolige fjellturer. Trener da ca 3-5 dager i uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...