Linenor Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Hørte av en venn at det er satt ut gift sammen med sagflis med smak/lukt av mat i Oslo's gater, og at flere hunder allerede har dødd av det. Dette spesifikk på St. Hanshaugen, etter hva jeg leste. Leste dette på facebook, som en person hadde skrevet på statusen sin. Noen som har hørt noe om dette? Syns det er skummelt som hundeeier å vite at det kanskje ligger noe gift her ute som bikkja kan sleike opp...
Gjest NozMonster Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 (endret) jaaa, jeg har også lest det! om det er sant, så er det helt sykt!!! men jeg vet ikke helt om jeg tror på det? det er jo svært mange som finner det veldig artig å lage slike statuser: Kopier denne teksten til din status om du kjenner noen som kjenner noen, eller har hørt snakk om noen som kjenner noen som har hørt snakk om eller et rykte om at noen som de kjenner, kjenner noen. Kjenner du ingen eller har du bare hørt rykter og snakk om noen som ikke kjenner noen, så …kopier likevel. Det er SYKT viktig å spre dette budskapet. slike statuser sprer seg jo som pesten, og det synes de som lager dem er veldig gøy! så jeg tror jeg velger å ikke tro på det før jeg leser om det i media. Endret 23. oktober 2011 av NozMonster 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 Veldig skeptisk. Et google-søk får ikke opp NOEN treff, og da er det virkelig noe som skurrer. 2
Linenor Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg også håper det bare er tull! Og jeg syns virkelig ikke at det er noen morsom spøk.
Gjest Heloise Skrevet 23. oktober 2011 #5 Skrevet 23. oktober 2011 Det er visstnok sant. Det er helt sinnsykt. De som til stadighet gjør dette burde blitt fôret med det selv!
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #6 Skrevet 23. oktober 2011 HVORFOR gjør de det!?!?!?!??! Folk må jo være sjuke?
Linenor Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 23. oktober 2011 Det er visstnok sant. Det er helt sinnsykt. De som til stadighet gjør dette burde blitt fôret med det selv! Hvordan vet du at det er sant? Jeg finner ikke noe informasjon noen plass om dette annet enn den statusen på Facebook.
Gjest Heloise Skrevet 23. oktober 2011 #8 Skrevet 23. oktober 2011 Vi vet jo alle at mennesker er en uting, for det aller meste. Hvorfor, tja godt spørsmål!
Gjest Heloise Skrevet 23. oktober 2011 #9 Skrevet 23. oktober 2011 Hvordan vet du at det er sant? Jeg finner ikke noe informasjon noen plass om dette annet enn den statusen på Facebook. Fordi jeg har andre kilder enn deg, og de er troverdige. Kommer ikke til å si noe mer om det.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #10 Skrevet 23. oktober 2011 Alle sammen som dette kan berøre, drit i hva som er sant eller ikke, oppfør dere som om dette var sant, ta alle forholdsregler, IKKE LA HUNDEN din gå og sniffe i gatene, hold dere varsomme! Ikke tenk at dette er bullshit, for prisen for å ta feil her er dyr! Bare vær forsiktige!!
Gjest NozMonster Skrevet 23. oktober 2011 #11 Skrevet 23. oktober 2011 (endret) jeg vet det er sant, når heloise sier det! og fy fader så sint jeg blir!!! helt enig, de bør vi matet med det selv, men ikke nok til at de dør. bare nok til at de lider noe inni granskauen! Endret 23. oktober 2011 av NozMonster
Larsern Skrevet 23. oktober 2011 #12 Skrevet 23. oktober 2011 Høres ut som en vandrehistorie. (Hørte av en venn.., ..som kjenner noen.., ..som har hørt..). Dersom dette hadde skjedd så hadde det mest sannsynlig blitt anmeldt, hadde det blitt anmeldt så hadde politiet garantert gått til avisa med dette, og hadde avisa fått ferten av slikt så hadde det blitt publisert. Sier ikke at det ikke kan være sant, men det gjenstår å se. Inntil da så er det ingen grunn til å la seg opphisse. 6
Gjest NozMonster Skrevet 23. oktober 2011 #13 Skrevet 23. oktober 2011 Høres ut som en vandrehistorie. (Hørte av en venn.., ..som kjenner noen.., ..som har hørt..). Dersom dette hadde skjedd så hadde det mest sannsynlig blitt anmeldt, hadde det blitt anmeldt så hadde politiet garantert gått til avisa med dette, og hadde avisa fått ferten av slikt så hadde det blitt publisert. Sier ikke at det ikke kan være sant, men det gjenstår å se. Inntil da så er det ingen grunn til å la seg opphisse. i wish
La Papesse Skrevet 23. oktober 2011 #15 Skrevet 23. oktober 2011 Uansett om det er vandrehistorie eller ei, hadde JEG vært forsiktig med hva jeg lot min hund snuse på og spise. Jeg håper det kun er tull, men det viser seg gang på gang, at mennesker er truende til det meste.. Desverre 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #16 Skrevet 23. oktober 2011 Det er nok ikke tull desverre. Så vær varsomme når man går tur med hunden. Hunder har allerede dødd av dette.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #17 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg er glad for at jeg synes hunder er så dumme så jeg aldri kunne hatt hund.
Gjest NozMonster Skrevet 23. oktober 2011 #18 Skrevet 23. oktober 2011 right back ! kanskje vi bør starte går egen bande for å legge oss i buskene for ta bildebevis av disse jævlene!
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #19 Skrevet 23. oktober 2011 right back ! kanskje vi bør starte går egen bande for å legge oss i buskene for ta bildebevis av disse jævlene! Bildebevis? Ja, om du tror du greier å handtere deg selv, knips i vei. Men om jeg er i nærheten, så vil det eneste du får bilder av, være at jeg stapper sagflisa ned i kjeften på vedkommende som legger det ut!!
Gjest Heloise Skrevet 23. oktober 2011 #20 Skrevet 23. oktober 2011 Hahaha, den er jeg med på også... Stappesagflis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå