Gjest anonym Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Heisann...er kommet i en situasjon , der jeg mistenker min sønn på 15 å røyke hasj. Har tenkt å ta en urinprøve og eller blodprøve for å sjekke dette..hos legen. Noen som VET hvor lenge det er i blodet eller urinen i tid?? Takk på forhånd.
Gjest NozMonster Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 (endret) det tar en del dager før det går ut av blodet, om han har røyket fast over en periode, så kan det sitte det faktisk i blodet i 5-6 uker men om han bare har røyket et par ganger, så forsvinner det i løpet av et par-3 dager. Endret 23. oktober 2011 av NozMonster
Gjest NerdMedSverd Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Som Noz sier varierer det veldig med tanke på hvor lenge man har røyket. Om du har røyket "fast" i flere år kan det ta opptil syv uker, mens om du røyker veldig sjeldent kan det være borte på tre-fire dager. THC i blodet forsvinner etter 1-6 dager http://www.erowid.org/plants/cannabis/cannabis_testing.shtml Endret 23. oktober 2011 av NerdMedSverd
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 er jo ikke bedre å prøve å snakke med han?
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #5 Skrevet 24. oktober 2011 Har hørt det kan være i urin opptil 3 mnd. Jeg tok selv prøve ca 2,5 mnd etter jeg var sluttet og slo ut.
Gjest hihi Skrevet 24. oktober 2011 #6 Skrevet 24. oktober 2011 Hehe jeg har på følelsen at dette ikke er en bekymret forelder men heller en stressa tennåring .. 2
Gjest Spinell Skrevet 24. oktober 2011 #7 Skrevet 24. oktober 2011 Her er en oversikt. Tabellen er riktignok fra wikipedia, og siden er en salgsside for narkotester, men retningsledende bør den i alle fall være.
Gjest anonym Skrevet 24. oktober 2011 #8 Skrevet 24. oktober 2011 Tusen takk for svar...skjønner ikke helt den med at jeg hørtes ut som en tenåring, men det spiller jo ingen rolle. Setter pris på dere som svarer på spørsmålet mitt, og ikke kommenterer at jeg "må snakke med gutten"....selvfølgelig har jeg snakket med min sønn om dette!! Han har også innrømmet å prøvd dette noen ganger...jeg vil ha han testet, så han skjønner alvoret i dette, og at dette ikke er no han kommer til å fortsette med...bedre føre var. Igjen TAKK til dere som svarte på dette spørsmålet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå