AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Hei! Er det noen med hund som bor i askjeleilighet her? Jeg vurderer å by på en leilighet av denne typen, men jeg lurer på om det generelt er strengere og om man må ta mere hensyn når man bor i aksjeleilighet enn selveier? Jeg har to hunder. De står ikke og bjeffer over lengre perioder, men det hender jo det kommer et bjeff i ny og ne. Er det sånt som aksepteres? Lurer også på en annen ting: det står at dyrehold må godkjennes av styret, MEN at de ikke besvarer henvendelser fra potensielle kjøpere. Hva gjør jeg da? Hvis jeg kjøper, og så sier de nei? Det er jo noe merkelig, for det er jo ikke sånn at å gi bort hunden er noe alternativ :S Noen som kan svare meg på dette her??
Zesaria Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 Hva med å legge inn bud med forbehold om at hundeholdet blir godkjent av styret?
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 Ja, det kan jeg jo gjøre. takk for svar Men hva gjelder sjeanse for naboer; hva regnes det som? F eks. vil hundene bjeffe hvis noen ringer på dørklokka. Regnes det som for mye sjeanse? Kan jeg bli kastet ut da? :S :S
Linenor Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 Så lenge hundene dine ikke står konstant å bjeffer, eller bjeffer over lengre tid, burde det ikke være til sjenanse for noen
Zesaria Skrevet 23. oktober 2011 #5 Skrevet 23. oktober 2011 Det kan jo også være lurt å forhøre seg om det er noen i samme oppgang eller i umiddelbar nærhet av den leiligheten som har allergi. Det er god grunn for å nekte deg hund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå