AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg er ikke så veldig vant med å reise med fly, og har litt problemer med å forstå reglene om bagasje. Jeg skal reise hjem for fem uker om noen dager med widerøe, og har lov å ta med meg kolli på 23 kg. Jeg har pakket noen ting, og klær i kofferten, og den veier totalt 8 kg nå. Jeg har derfor noen kg å gå på. Problemet er bare det, jeg har noen par ting til jeg gjerne skulle hatt oppi, men kofferten er for liten. Går det da an å sende en sekk med disse tingene oppi sammen med kofferten, eller må jeg betale for enda en kolli da? Har allerede fullpakket håndbagasje.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 Da må du betale. Du får ha med en kolli på 23 kg, veier den mindre spiller det ingen rolle, du må betale for ekstra kolli. Nye regler, før kunne man ha med seg flere kolli, men de kunne bare veie 15kg tilsammen på wideroe, og 20 på sas
charlott Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Husk at du også kan ta med deg f eks en liten trillekoffert som håndbaggasje. Endret 23. oktober 2011 av charlott
Gjest padawan Skrevet 28. oktober 2011 #4 Skrevet 28. oktober 2011 hvorfor ikke bruke en større koffert hvor du får med deg alt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå