Gå til innhold

Billige juleduker m.m.?


Gjest Lea

Anbefalte innlegg

Gjerrige, ikke så veldig julete Lea skal ut og shoppe.

Har tittet litt på juledukene mine og de er ikke særlig pene lenger. Ikke passer de så godt til bordene heller. Så nå tenkt jeg at det kanskje hadde vært på tide å kjøpe noen nye.

Jeg trenger noen løpere et par små duker og gjerne noen brikker og matchende puter.

Hvor har de billige og helt greie juleduker?

Jeg trenger ingen fancy duk til mange hundre kroner. Den skal ligge fremme i en drøy uke og folk skal kunne søle på duken uten å ha dårlig samvittighet.

Vil gjerne unngå IKEA pga store folkemengder og fare for å tømme lommeboka helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fant nettopp ut at jeg har fått lønn inn på kontoen og ble klar over at jeg har fri på dagen. Derfor drar jeg på IKEA likevel. Man ser jo fort om det er stappa på parkeringsplassen eller ikke.

Men jeg er fortsatt interessert i tips om "billigbutikker" som har julete tekstiler til en billig penge.

Gjerne fort... ettersom jeg skal ut før folk er ferdige på jobb og skal ha billig middag på IKEA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som skal kjøpe nervøs velour på Jysk og bruke som juleduk. Høres merkelig ut, men hun er rimelig stilsikker og har god smak, så jeg regner med det blir kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jysk, ja.

Tviler på at denne typen tekstiler passer inn hos oss, men de har kanskje andre typer tekstiler også.. Fort gjort å stikke innom på vei fra IKEA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jysk, ja.

Tviler på at denne typen tekstiler passer inn hos oss, men de har kanskje andre typer tekstiler også.. Fort gjort å stikke innom på vei fra IKEA.

jeg var der løradg og de har en del "nøytrale" ting også - beige med små røde ruter på kanten fx.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...