Hipphurra Skrevet 23. oktober 2011 #1 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg tenkte å kjøpe softshell jakke til kjæresten til jul. Han har en fra bergans som han har brukt masse, men glidelåsen er blitt ødelagt. Jeg synes bergans er dyrt, og tenker at det må da være andre merke hvor man får samme kvalitet til litt bedre pris! Noen som har noen tips? Det skal ikke være en veldig tynn softshell jakke, men en som kan brukes ut i jobb sammenheng, og som tåler en god del av både regn og vind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veps Skrevet 24. oktober 2011 #2 Del Skrevet 24. oktober 2011 Stormberg kanskje? Tror de pleier å være litt rimeligere enn Bergans.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 24. oktober 2011 #3 Del Skrevet 24. oktober 2011 Man får dessverre til en viss grad hva man betaler for, og kvalitet koster. De billige ser kanskje fine ut en stund, men de slites gjerne raskere pga tynnere stoff, dårligere sømmer, dårligere glidelåser osv. I tillegg er det ofte gjort besparelser på de praktiske detaljene. Hvis jakken skal brukes mye er jeg ikke i tvil om at jeg ville brukt litt penger på den. Synes du det blir for dyrt, gi ham heller et gavekort eller noe helt annet i julegave. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå