Gå til innhold

Industrial piercing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg tok en industrial piercing i slutten av juli (stang gjennom toppen av øret). Jeg renset slik som anvist, men sliter forsatt med at den gjør vondt dersom jeg ligger på den. Øret mitt er forsatt rosa, ofte rødt, og det er skorpe på. Lurte bare på om dette var normalt, og når jeg kan forvente at jeg kan sove som normalt igjen? :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Helt normalt. Jeg tok en i toppen av øret, (samme type som øreflipp bare langt opp på øret) i midten av april, og når jeg ikke justerer den litt når jeg legger meg ned, blir den fortsatt øm som fy.

Piercingen din er helt grodd, men den blir irritert av at du ligger på den. Hvis det blir for ille, kan du bytte til en bolt i hvert hull en stund, og så bytte tilbake til den lange stanga etter hvert.

Hjelper også å ikke ligge på den siden for mye når du legger deg ;)

Endret av Minya
Skrevet

Ja, det er normalt. Jeg tok helix piercing i Juni. Først så kunne jeg ikke legge meg på den i det hele tatt, og etter hvert så gjorde det litt vondt å ligge på den, men ble vandt til det så gjorde ikke så vondt lenger. Den er fortsatt øm, hvis noen slår meg der, så gjør det jækla vondt. Tror ikke ømheten går vekk før 1 år, siden det er den sårbare delen av øra.

• 1 år senere...
Skrevet

Har sykt lyst å ta, men blir selve hullene like store som vanelige hull i ørene eller blir de større? gjør det vondt å ta?

Kjører også moped så blir det veldig sårt når jeg tar av å på hjelmen? Blir veldig takknemmelig for svar! :D

Skrevet

Har samme selv. Tror det tok ca 8 Mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...