Nikka88 Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Min beste venn har en kompis jeg lenge har hatt et godt øye til. I går var vi på vorspiel ilag, og dro på konsert. Litt utpå kvelden bestemte jeg meg for å si det rett ut til han- at jeg synns han var utrolig kjekk! han reagerte med å dra meg til seg og kysse meg. Resten av kvelden var vi som limt fast til hverandre. Han fulgte meg hjem, han fikk nummeret mitt og sa han skulle planlegge verdens beste første date til oss. Nå sitter jeg med sommerfugler og venter på melding. Det enesste som plager meg er at hva om det bare var alkoholen som snakket? vi var jo begge beruset... har selv opplevd å ha "ølbriller". Det er utrolig sjeldent jeg møter noen jeg liker så godt som han og jeg er redd for at han kanskje ikke liker meg så godt som han gav inntrykk for igår. Vi har jo felles venner, skal jeg legge han til på facebook eller bare vente å håpe på at en melding kommer iløpet av noen dager?
Nikka88 Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #2 Skrevet 23. oktober 2011 ingen som vil svare da? jeg klarer ikke slutte å tenke på han skjønner dere.... blir så usikker når det kommer til ting som dette.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 ingen som vil svare da? jeg klarer ikke slutte å tenke på han skjønner dere.... blir så usikker når det kommer til ting som dette. Gi det litt tid, liker han deg tar han kontakt:)
Gjest NozMonster Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 du skriver jo at du har hatt et godt øye til han- så han må vel ha sett deg før dette fåshspillet? så siden han kysset deg, så vet du vel at han ikke hadde ølbriller? ikke legg han til facebukk nå synes jeg, ihvertfall ikke om dette fåshspillet var nå i helgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå