Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk denne mailen fra en nettsiden jeg bestilte pakke hos ;

We just heard from our returns department and your MD Formulations products that were sent separately were returned to us because they were unclaimed at customs. We are more than happy to reship these to you but we will require you pay for reshipping. Please let us know how you would like us to proceed.

Men trodde pakka skulle komme rett i postkassa. Til neste gang jeg får den tilbake. Hvor skal jeg hente den og hvordan får jeg takk i tollen ? Nmr. + hvor holder de til ? Og er jeg nødt i å betale toll hvis de reshipper. Og havner den rett i postkassa da(hvis jeg reshipper , eller havner den hos tollen)?

Ikke gidd å kall meg dum ,blablalbla ++ troll. Og alt av dritt. Noe noen av dere virkelig føler får å dele. Og til dere som er desperate etter rykter. Plis hold det for dere selv. Setter mye mer pris på dere som faktisk tar dere tid til å hjelpe meg. Kommer ingenting godt ut av å kommentere dritt. (sorry, høres kanskje sur ut, men slike folk irriterer meg !)

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Fikk denne mailen fra en nettsiden jeg bestilte pakke hos ;

We just heard from our returns department and your MD Formulations products that were sent separately were returned to us because they were unclaimed at customs. We are more than happy to reship these to you but we will require you pay for reshipping. Please let us know how you would like us to proceed.

Men trodde pakka skulle komme rett i postkassa. Til neste gang jeg får den tilbake. Hvor skal jeg hente den og hvordan får jeg takk i tollen ? Nmr. + hvor holder de til ? Og er jeg nødt i å betale toll hvis de reshipper. Og havner den rett i postkassa da(hvis jeg reshipper , eller havner den hos tollen)?

Ikke gidd å kall meg dum ,blablalbla ++ troll. Og alt av dritt. Noe noen av dere virkelig føler får å dele. Og til dere som er desperate etter rykter. Plis hold det for dere selv. Setter mye mer pris på dere som faktisk tar dere tid til å hjelpe meg. Kommer ingenting godt ut av å kommentere dritt. (sorry, høres kanskje sur ut, men slike folk irriterer meg !)

Fikk du ikke en lapp i postkassen din om pakken og hvor den kunne hentes? Vanligvis er det på postkontoret man sogner til. Hvis den skal hentes på tollstasjonen, står det vel adresse og evt. telefonnummer? Beklager at dette sikkert ikke var til hjelp for deg, men jeg måtte spørre.

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg fikk INGEN beskjed om dette. Og det er veldi frustrerende. At jeg må betale de ekstra utgiftene. Men takk for at du ihvertfall prøver :D setts pris på !

- TS

Skrevet

Nei, jeg fikk INGEN beskjed om dette. Og det er veldi frustrerende. At jeg må betale de ekstra utgiftene. Men takk for at du ihvertfall prøver :D setts pris på !

- TS

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg har ikke bestilt fra MD Formulations, men fra minst 3 andre utenlandske nettsteder. Og jeg har uten unntak fått pakkelapp i posten, og noen ganger måttet betale mva og tolldeklarasjon og en gang fått mva og tollregning senere.

Her har enten ditt postkontor soset vekk din hentelapp og samtlige purringer, eller så er de stjålet fra postkassen din. Ellers så har MD Formulations deklarert og merket pakken så dårlig at tollen har sendt den i retur.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Da er det skjedd en svikt et sted i systemet. Ofte får man pakker rett i postkassen, men hvis de er for store eller omfangsrike så det ikke blir plass, legger postbudet igjen en hentelapp. Ved oppkrav skal en pakke alltid hentes på postkontoret, eller som i ditt tilfelle på tollstedet. I alle fall kommer hentelappen først. Det er ikke riktig at du skal betale for returen.

Endret av Belladonna
Skrevet

Okei, takk for svar .Men nå når de sender den på nytt havner den på tollstedet igjenn. (eller kan det være uansett, hvor den havner. postkontor eller evt.) Og hvordan får jeg de til å betale returen. Må jeg nå betale toll da, siden den allerede har vært innom tollen?

- TS

Takk for svar ! :D

Skrevet

forresten er det en siden om hvor tollstedene holder til ?

- TS

Skrevet

Blondie65 ;Kunne antatt den første,men rart hvis de har soset bort purringer og ? :o Forresten har ikke bestilt direkte fra MD. Men fra prettyskin4less.

-tS

Skrevet

Blondie65 ;Kunne antatt den første,men rart hvis de har soset bort purringer og ? :o Forresten har ikke bestilt direkte fra MD. Men fra prettyskin4less.

-tS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...