AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Eksen min sier han vet jeg har vært inn på hans profil. Flau for å si det, men det stemmer. Kan han virkelig se at jeg har gjordt dette?
Gjest D_flatmajor Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 Hva mener du? Har du logga inn på hans konto, eller har du besøkt siden hans fra din egen profil? Sistnevnte kan han ikke finne ut. Vet ikke om han kan finne ut hvem som har logga inn på profilen hans, men han får vel beskjed om at han er logga inn fra en annen maskin e.l. hvis han er pålogga samtidig vil jeg tro?
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 Logga meg inn på hans profil fra min data med hans brukernavn og passord.
seleneluna Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 Han kan bare vite det dersom du har etterlatt noen spor etter deg, altså at du har likt noen statuser, kommentert ol. Var det noen som snakket til deg da du var pålogget? Kanskje du har delt sanger dersom kontoen hans er synkronisert med spotify? Kanskje han har sett eller fått bekreftet fra andre at han har vært pålogget uten at han selv har vært det? Når han logger seg på og ser at det ikke er noen "nye" statusoppdateringer kan han jo fatte mistanke, men det er jo litt søkt?! Det er nok best å legge seg flat og forklare hvorfor i all verden du logget inn på hans konto, slik at dere får ordnet opp i evt. lojalitet og tillitsproblemer.
Gjest D_flatmajor Skrevet 23. oktober 2011 #5 Skrevet 23. oktober 2011 Det kan jo hende at han har merka at noen har vært inne på profilen hans, og "skjønner" at det må være deg. Har du trykt på "notifications" e.l.? Kanskje han har merka at de ikke kom opp da han logga inn selv om han ikke hadde sett dem før? Eller noe sånt.. Håper denne tråden ikke utvikler seg til å bli en hat-tråd fordi du gjorde dette nå da.
seleneluna Skrevet 23. oktober 2011 #6 Skrevet 23. oktober 2011 Logga meg inn på hans profil fra min data med hans brukernavn og passord. Ja, da kanskje han har sett at hans brukernavn har blitt brukt på din pc, uten at han selv har det.(at brukernavn og passord har blitt lagret).
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #7 Skrevet 23. oktober 2011 Er det ikke en setting for å se hvor man har blitt pålogget fra? Tror moren min hadde den aktivert, noe som førte til økt paranoia. :gjeiper: Ja, også: FYYY!
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #8 Skrevet 23. oktober 2011 Er det ikke en setting for å se hvor man har blitt pålogget fra? Tror moren min hadde den aktivert, noe som førte til økt paranoia. :gjeiper: Ja, også: FYYY! Eneste måten han kunne ha funnet ut dette er hvis det finnes en sånn setting, har ikke lagt igjen spor, var kun innpå i et par minutter. Ja, fy
Gjest bazibaz Skrevet 23. oktober 2011 #9 Skrevet 23. oktober 2011 Det finnes en innstilling som gjør at han får mail dersom han blir logget inn på pc-er han ikke har registrert fra før, eller evt. sletta i profilen sin siden sist han brukte den.
seleneluna Skrevet 23. oktober 2011 #10 Skrevet 23. oktober 2011 Er det ikke en setting for å se hvor man har blitt pålogget fra? Tror moren min hadde den aktivert, noe som førte til økt paranoia. :gjeiper: Ja, også: FYYY! Dette har jeg aldri hørt om. Men vil ikke dette uansett kreve at hun foretar seg noe inne på kontoen? Og jeg trodde det var kjæresten din, ikke eksen. Det utelukker jo selvfølgelig en del ting.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #11 Skrevet 23. oktober 2011 Vanvittig flaut dette, gjorde det to ganger, begge gangene på natta når jeg kom fra fest, håpet han bare sa det for å teste meg, han vet jeg kan passordet, og synes det var litt rart han ikke skiftet passord før ei uke etter sist jeg var innpå, men kan jo være han ikke logga på i den uka
kareen Skrevet 23. oktober 2011 #12 Skrevet 23. oktober 2011 Vet at man får beskjed dersom man logger på med en annen maskin enn man pleier, det får i hvert fall jeg. Så står det som regel hvor det har blitt logget på fra, f.eks. near Oslo, Norway.
pita27 Skrevet 23. oktober 2011 #13 Skrevet 23. oktober 2011 Under personverninnstillinger kan du merke av for at du må bekrefte hvilken maskin du logger på i fra. Slik ser man når en annen maskin har logget på din profil.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #14 Skrevet 23. oktober 2011 Under personverninnstillinger kan du merke av for at du må bekrefte hvilken maskin du logger på i fra. Slik ser man når en annen maskin har logget på din profil. Hvordan gjør man det? Kan du gi meg instrukser? Facebook har forandret hele designet og jeg finner ikke ut av noe. Har mistanker om at det er noen som går inn på profilen min med jevne mellomrom :\
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #15 Skrevet 23. oktober 2011 Hos meg kommer det opp topphendelser siden sist jeg var der, så jeg hadde lett merket det. Feks hvis ting som skulel komt opp ikke kom opp.
Gjest Apophis Skrevet 23. oktober 2011 #16 Skrevet 23. oktober 2011 Det er under kontoinnstillinger, ikkje personverninnstillinger. Kontoinnstillinger - sikkerhet - innloggingsvarsler + godkjenning av innlogging. Hvorfor logga du deg på med hans konto i det heile tatt? Skam deg
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #17 Skrevet 23. oktober 2011 Det er under kontoinnstillinger, ikkje personverninnstillinger. Kontoinnstillinger - sikkerhet - innloggingsvarsler + godkjenning av innlogging. Hvorfor logga du deg på med hans konto i det heile tatt? Skam deg Å du vil ikke tro hvor mye jeg skammer meg. Litt rart han ikke forandra passordet før ei uke etter jeg var på hans konto.
Rainbow Skrevet 23. oktober 2011 #18 Skrevet 23. oktober 2011 Kanskje han la merke til om du klikka på notifications og at han dermed hadde fått info han ikke ble varslet om fordi notificationen var borte?
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #19 Skrevet 24. oktober 2011 Hvis du har logga inn på hans konto som du sier har jeg hørt at det er enkelte som har det sånn at man kan se hvilke pcer man har logga inn på face med.. Altså hvis du har et navn på pcen kan det komme, det kan også komme sted..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå