AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Vi står uten barnehageplass fra januar 2012 og jeg lurer på om jeg kan søke om kontantstøtte allerede nå. Tenker at det er relativt lang saksbehandlingstid. I så fall, skal jeg da bare opplyse på tilleggsopplysninger at barnet står uten barnehageplass fra januar 2012. Vi har jo plass per i dag og det kommer jeg selvsagt også til å skrive i punktet over. Får man kontantstøtte fra første mnd man står uten barnehage eller er det noe slags "karantenetid"? Tusen takk for svar
Gjest pysepusen Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 Jada, du kan bare søke nå. Tror du da får støtte fra januar.
Gjest Kvikklunsj Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 Det lønner seg å ta en tlf direkte til nav, så er du sikker på at det blir gjort riktig:-)
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #4 Skrevet 24. oktober 2011 Takk for svar Ja, det er nok best, men tenkte å spare både meg selv og NAV for en telefon Har enda et spørsmål: Får man kontantstøtte til og med den måneden barnet fyller 3 eller slutter det måneden før?
Gjest Anonym Skrevet 24. oktober 2011 #5 Skrevet 24. oktober 2011 Kontantstøtten vil bli fjernet fra august 2012, bare så du er klar over det. http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/kontantstoetten-til-toaaringer-fjernes-i-2012-3574978.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå