Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det ann å gjøre sånn at man kun kan se et bilde i et album, men resten av albumet er "hemmelig"?

Hvis f.eks. min venninne blir tagget på et bilde av en tredjepart jeg ikke har som venn, og dette bildet blir synlig på hennes profil, også får jeg ikke sett resten av albumet. Det står shared with custom når jeg trykker på den lille greia ved siden av bildet..

Videoannonse
Annonse
Gjest Apophis
Skrevet

Om innstillingene deres er slik at kun vennene deres får se bildene, så kan ikkje du (eller noen andre de ikkje er venn med) se alle bildene i albumet. Du kan kun se det bildet som vennen din er tagget i, fordi dere er venner.

Skrevet

Den som har laget albumet bestemmer hvem som får se albumet. Hvis du ikke er blant dem som har tillatelse (enten fordi du ikke er venn med vedkommende, eller fordi han eksplisitt har skrevet inn at du eller den gruppen han har deg i ikke får se albumet), men likevel blir du tagget i albumet, så får du se det eller de bildene du er tagget i, men ikke resten.

Det samme gjelder hvis en av dine venner blir tagget i albumet til en du ikke er venn med, så kan du få se dette taggede bildet - hvis din taggede venn ikke har skjult taggede bilder av seg selv for vennene sine.

Puh, tunga rett i munnen der ja :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...