Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2003 #2 Skrevet 8. desember 2003 Rovers - the Jane Fonda workout! Pogues - Irish rover (og mange, mange andre)
Ronja Skrevet 8. desember 2003 #4 Skrevet 8. desember 2003 Girls just wanna have fun! Maniac (fra flashdance) It's raining men Gøye sanger som får meg til å snurre rundt på hvilket som helst gulv!!
Gjest care Skrevet 8. desember 2003 #5 Skrevet 8. desember 2003 Jeg må ha heftig og glad popmusikk a la dance
Nilma Skrevet 8. desember 2003 #6 Skrevet 8. desember 2003 Rovers - the Jane Fonda workout! Pogues - Irish rover (og mange, mange andre) Trøffelhelten, du er herved invitert på alle fester jeg noensinne kommer til å holde! Pogues er jo den ultimate partymusikkmen dessverre deler ingen av mine venner denne oppfatningen..... (og Rovers trodde jeg knapt noen andre enn meg hadde hørt om ). Dessuten er det jo en del 80-tallsmusikk (jævli som den er!) som kan løfte stemningen.
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2003 #7 Skrevet 8. desember 2003 Trøffelhelten, du er herved invitert på alle fester jeg noensinne kommer til å holde! Pogues er jo den ultimate partymusikkmen dessverre deler ingen av mine venner denne oppfatningen..... (og Rovers trodde jeg knapt noen andre enn meg hadde hørt om ). Jeg kommer på sekundet! Nei, faen, der innrømmet jeg det igjen! :oops: Ingen som noen gang har opplevd Sundstøl & Co kan vel få the Jane Fonda workout ut av hodet (eller kroppen...)? Oh Jane, Oh Jane, won't you work me out again...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå