Engel Skrevet 8. desember 2003 #1 Del Skrevet 8. desember 2003 Vi skal nå sende ut innbydelse til kaffegjester. Det jeg lurer på er hvor lenge før bryllupet vi bør sette svarfristen? Til middag er det jo bare nærmeste familien, og de har vi komtroll på, så det har ikke noe å si i forhold til matbestillingen. Det eneste det kan påvirke er størrelsen på bryllupskaken dersom det er mange som ikke kommer.... Men den skal jeg uansett lage selv, så jeg trenger ikke så lang varsel liksom. Hva ville dere satt? 3 uker? Da har de ca ...6-7 uker til å tenke på hvis vi får sendt innbydelsene nå. Må vel holde det?(ingen av dem vet ennå at vi skal gifte oss) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 8. desember 2003 #2 Del Skrevet 8. desember 2003 Hmm...knapt 2 mndr på å bestemme seg?? Tja, det burde nå da holde. Vi skal sende ut våre invitasjoner i februar og har S.U til ca 1. april. Og det mener vi burde holde i bøtter og spann. Men....nå VET fleste av både slekt og venner at vi skal gifte oss så..... Blir jo skikkelig overraskelse nå for de som får invitasjon at dere SKAL gifte dere!! *S* Men, hadde jeg fått en sånn hyggelig invitasjon hadde jeg sporens klarert med barnevakt + rydda kalender'n til deres kveld!!!! Er det mange tilreisende? Hvor gammel er de? (barnevakt div div div) ...skjønt, 7 uker BURDE holde! Andre synspunkt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 8. desember 2003 #3 Del Skrevet 8. desember 2003 Det er en del tilreisende, men ingen av dem har små barn. Det er tanter og onkler i 50-årene, og venner som ennå ikke har fått barn. Kanskje 7 uker blir litt lite... Kanskje det holder om vi får svar 2 uker før... da kan de få 8 uker på seg hvis vi bare får ferdig innbydelsene denne uka.... Vi er litt sent ute ja... Vi regner med at ikke alle gidder å reise hele veien bare til kaffe og fest, men syns nå tross alt at det er bedre å invitere dem uansett, så får de velge selv. En annen ting er at vi gifter oss på en fredag, så de må ta en dag fri fra jobben også. Vi har ikke gjort det enkelt for dem nei.... :-? Vi hadde egentlig ikke tenkt å invitere noen til kaffe og fest, men så kom det litt ønsker fra foreldre om det, og det er jo hyggelig også da... Da kunne vi plutselig invitere alle vennene våre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 8. desember 2003 #4 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg ville sagt fire uker. Det er alltids noen få som ikke klarer å holde fristen og da blir det tre uker allikevel!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 8. desember 2003 #5 Del Skrevet 8. desember 2003 Vi har to måneder. Sendte ut invitasjonene i midten av noevmber og de skal svare i januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 8. desember 2003 #6 Del Skrevet 8. desember 2003 Vi sender vel ut våre i slutten av februar, tenker jeg og tror vi skriver s.u. i begynnelsen av mai............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå