Gå til innhold

su tid?

Engel

Anbefalte innlegg

Vi skal nå sende ut innbydelse til kaffegjester. Det jeg lurer på er hvor lenge før bryllupet vi bør sette svarfristen? Til middag er det jo bare nærmeste familien, og de har vi komtroll på, så det har ikke noe å si i forhold til matbestillingen. Det eneste det kan påvirke er størrelsen på bryllupskaken dersom det er mange som ikke kommer.... Men den skal jeg uansett lage selv, så jeg trenger ikke så lang varsel liksom. Hva ville dere satt? 3 uker? Da har de ca ...6-7 uker til å tenke på hvis vi får sendt innbydelsene nå. Må vel holde det?(ingen av dem vet ennå at vi skal gifte oss)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm...knapt 2 mndr på å bestemme seg?? Tja, det burde nå da holde. Vi skal sende ut våre invitasjoner i februar og har S.U til ca 1. april. Og det mener vi burde holde i bøtter og spann. Men....nå VET fleste av både slekt og venner at vi skal gifte oss så.....

Blir jo skikkelig overraskelse nå for de som får invitasjon at dere SKAL gifte dere!! *S* Men, hadde jeg fått en sånn hyggelig invitasjon hadde jeg sporens klarert med barnevakt + rydda kalender'n til deres kveld!!!! :) Er det mange tilreisende? Hvor gammel er de? (barnevakt div div div) ...skjønt, 7 uker BURDE holde!

Andre synspunkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engel, ikke pålogget

Det er en del tilreisende, men ingen av dem har små barn. Det er tanter og onkler i 50-årene, og venner som ennå ikke har fått barn. Kanskje 7 uker blir litt lite... Kanskje det holder om vi får svar 2 uker før... da kan de få 8 uker på seg hvis vi bare får ferdig innbydelsene denne uka.... Vi er litt sent ute ja... Vi regner med at ikke alle gidder å reise hele veien bare til kaffe og fest, men syns nå tross alt at det er bedre å invitere dem uansett, så får de velge selv. En annen ting er at vi gifter oss på en fredag, så de må ta en dag fri fra jobben også. Vi har ikke gjort det enkelt for dem nei.... :-? Vi hadde egentlig ikke tenkt å invitere noen til kaffe og fest, men så kom det litt ønsker fra foreldre om det, og det er jo hyggelig også da... Da kunne vi plutselig invitere alle vennene våre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...