AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #1 Del Skrevet 23. oktober 2011 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 23. oktober 2011 #2 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Jeg regner med at du har tenkt å spleise dem med single damer/menn her inne siden du legger dette ut på singelforumet? Endret 23. oktober 2011 av Cathrine88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
postkassen Skrevet 23. oktober 2011 #3 Del Skrevet 23. oktober 2011 Personlig syns jeg ingen av di mennene er kjekke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #4 Del Skrevet 23. oktober 2011 FRITT FOR JOHNNY DEPP, BÆKK THE FØKK OFF!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #5 Del Skrevet 23. oktober 2011 Personlig syns jeg ingen av di mennene er kjekke. Gary Barlow er fantastisk vakker, ingen som kan påstå at ikke han er fin selv om smaken er som baken. Noen andre som vil vise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #6 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg regner med at du har tenkt å spleise dem med single damer/menn her inne siden du legger dette ut på singelforumet? Vi trenger alle ög minnes på at det finnes noe pent blant alle playerne som florerer der ute i Norges land Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #7 Del Skrevet 23. oktober 2011 Gary Barlow er fantastisk vakker, ingen som kan påstå at ikke han er fin selv om smaken er som baken. Øhm... jo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #8 Del Skrevet 23. oktober 2011 Øhm... jo? øhøø nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
postkassen Skrevet 23. oktober 2011 #9 Del Skrevet 23. oktober 2011 øhøø nei Blir for dumt at du skal fortelle oss andre hva vi liker og ikke liker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #10 Del Skrevet 23. oktober 2011 Blir for dumt at du skal fortelle oss andre hva vi liker og ikke liker... Forteller ikke hva andre liker,men det er påfallende mange som ikke synes vakre mennesker er pene. Hvis du sammenligner den mannen med mange vanlige norske menn kan du fin se at han hvertfall skiller seg ut, gjør du ikke det vil jeg påstå du mangler vanlige antenner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 23. oktober 2011 #11 Del Skrevet 23. oktober 2011 Forteller ikke hva andre liker,men det er påfallende mange som ikke synes vakre mennesker er pene. Hvis du sammenligner den mannen med mange vanlige norske menn kan du fin se at han hvertfall skiller seg ut, gjør du ikke det vil jeg påstå du mangler vanlige antenner. Hvorfor er det så vanskelig for deg å skjønne at folk har forskjellige preferanser. Gary Barlow? Han ser for meg ut som en helt gjennomsnittlig, middelaldrende småbarnsfar. Johnny Depp er den eneste av de tre jeg vil beskrive som virkelig vakker, men jeg har da ikke noe problem med å skjønne at enkelte andre ikke ser på han som pen i det hele tatt. Tråden burde forøvrig vært flyttet til snikk-snakk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 23. oktober 2011 #12 Del Skrevet 23. oktober 2011 Helt greit at du tar de tre, TS, så får jeg beholde drømmemennene mine i fred. Drømmemann 1 Drømmemann 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #13 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hvorfor er det så vanskelig for deg å skjønne at folk har forskjellige preferanser. Gary Barlow? Han ser for meg ut som en helt gjennomsnittlig, middelaldrende småbarnsfar. Johnny Depp er den eneste av de tre jeg vil beskrive som virkelig vakker, men jeg har da ikke noe problem med å skjønne at enkelte andre ikke ser på han som pen i det hele tatt. Tråden burde forøvrig vært flyttet til snikk-snakk. Jeg har da aldri sagt at jeg ikke forstår at folk har forskjellig smak, men å påstå at slike mennesker ikke er fine er vel det samme som å påstå at du ikke svarer i denne tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #14 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg liker ikke vakre menn jeg. Syns vakker er forbeholdt jenter. Kjekke, sjamerende, morsomme osv; ja takk! Syns ingen av de var sånn WOW egentlig. Liker best helt vanlige gutter jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
postkassen Skrevet 23. oktober 2011 #15 Del Skrevet 23. oktober 2011 Forteller ikke hva andre liker,men det er påfallende mange som ikke synes vakre mennesker er pene. Hvis du sammenligner den mannen med mange vanlige norske menn kan du fin se at han hvertfall skiller seg ut, gjør du ikke det vil jeg påstå du mangler vanlige antenner. Om du syns det så skal du få lov til det, men jeg syns ikke at han er det. Jeg har sett mange norske menn som jeg syns er kjekkere en disse mannfolkene, bla. min egen. Og det at du mener at jeg mangler vanlige antenner, kan du spare deg for å si. Jeg kommer ikke her og sier at du mangler antenner fordi at du syns at menn jeg ikke syns er spesielt kjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #16 Del Skrevet 23. oktober 2011 Om du syns det så skal du få lov til det, men jeg syns ikke at han er det. Jeg har sett mange norske menn som jeg syns er kjekkere en disse mannfolkene, bla. min egen. Og det at du mener at jeg mangler vanlige antenner, kan du spare deg for å si. Jeg kommer ikke her og sier at du mangler antenner fordi at du syns at menn jeg ikke syns er spesielt kjekke. stikk,du bare kverulerer, haadet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
postkassen Skrevet 23. oktober 2011 #17 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) stikk,du bare kverulerer, haadet Seriøst ? Om du ikke tåler at folk kommenterer dine innlegg så burde du ikke legge ut nye tråder. Endret 23. oktober 2011 av postkassen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Manolo Skrevet 23. oktober 2011 #18 Del Skrevet 23. oktober 2011 Da tar jeg Alexander Skarsgård! Tusen takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #19 Del Skrevet 23. oktober 2011 smaken er som baken! Min drømmemann er Bam, og gjett at mange hever et øye da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #20 Del Skrevet 23. oktober 2011 Da tar jeg Alexander Skarsgård! Tusen takk Ok, der var alle mann tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå