vilde87 Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 (endret) vil kjøpe en god kaffetrakter og lurer på hvilken type jeg skal gå for og må kunne bestilles over nett Endret 23. oktober 2011 av vilde87
Gjest Tekola Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 Ikke for å være kjip, men for å sitere en av dem jeg kjenner med best økonomisk sans: Har du ikke råd nå, har du i hvert fall ikke råd om 12 måneder med 1000 kroner ekstra. Spar heller opp, det lønner seg.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 Hva med å heller ønske seg en til jul, for det er ikke lenge til
vilde87 Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2011 jeg har ikke dårlig råd, bare akkurat nå og jeg vil ha den nå jeg kan betale det ned neste mnd uten problem men vil ha den raskest mulig.. lurte ikke på om det var lurt eller ikke, bare hvor jeg kan evnt kjøpe på nedbetaling og hvilken type jeg bør gå for
vilde87 Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2011 grunnen til at jeg skrev 200 kr mnd var for å forklare hva jeg mente med nedbetaling x)
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #6 Skrevet 23. oktober 2011 Som jeg skrev i GHD tråden din, alternativet er nok kredittkort..
Gjest Lille-pus Skrevet 23. oktober 2011 #8 Skrevet 23. oktober 2011 vil kjøpe en god kaffetrakter og lurer på hvilken type jeg skal gå for og må kunne bestilles over nett Jeg har denne, og er veldig fornøyd med den. skulle jeg hatt en uten termokanne ville jeg valgt den røde 1
Lutetium 71 Skrevet 23. oktober 2011 #9 Skrevet 23. oktober 2011 skulle jeg hatt en uten termokanne ville jeg valgt den røde Prikkande lik min eigen, og eg er vel nøgd! Men utan den elendige raudfargen. Eit godt råd er å holde seg unna dei modellane uten filterholdar. Dei er billigare, men tungvinte.
Gjest Lille-pus Skrevet 23. oktober 2011 #10 Skrevet 23. oktober 2011 Prikkande lik min eigen, og eg er vel nøgd! Men utan den elendige raudfargen. Eit godt råd er å holde seg unna dei modellane uten filterholdar. Dei er billigare, men tungvinte. - også jeg så synes den rødfargen er så lekker Ønsker meg rød Moccamaster med termokanne Vedlig godt poeng når det gjelder filterholder Skal vi driste oss til å anbefale de utgavene som har sort filterholder ? Dette da de hvite ikke er hvite så veldig lenge. Og når den hvite filterholderen er gullende ren, men likevel kaffe-gul inni, så ser det ikke like lekkert ut lenger. Jeg har hatt hvite Moccamastere, svarte Moccamastere og den typen jeg har nå. Anbefalingen er enkel: velg en med sort filterholder.
Lutetium 71 Skrevet 23. oktober 2011 #11 Skrevet 23. oktober 2011 (endret) - også jeg så synes den rødfargen er så lekker Ønsker meg rød Moccamaster med termokanne Vedlig godt poeng når det gjelder filterholder Skal vi driste oss til å anbefale de utgavene som har sort filterholder ? Dette da de hvite ikke er hvite så veldig lenge. Og når den hvite filterholderen er gullende ren, men likevel kaffe-gul inni, så ser det ikke like lekkert ut lenger. Jeg har hatt hvite Moccamastere, svarte Moccamastere og den typen jeg har nå. Anbefalingen er enkel: velg en med sort filterholder. I bilterminologi må det bli: Any customer can have a car painted any colour that he wants so long as it is black. Så ja! Go black! (Har du kanskje ett lite oppheng i Moccamaster?) Endret 23. oktober 2011 av Lutetium 71
Gjest Lille-pus Skrevet 23. oktober 2011 #12 Skrevet 23. oktober 2011 I bilterminologi må det bli: Any customer can have a car painted any colour that he wants so long as it is black. Så ja! Go black! (Har du kanskje ett lite oppheng i Moccamaster?) Har et like "oppheng" i god kaffe ja - og har vel, ærlig talt, ikke funnet en tradisjonell trakter som lager like god kaffe som det nevnte merke gjør. Og så levere de reservedeler Snakker vi espressomaskiner så har jeg et bittelite "oppheng" der også. Det heter Gaggia
Zzyzx Skrevet 23. oktober 2011 #13 Skrevet 23. oktober 2011 Moccamaster er vel den eneste kaffetrakteren jeg i det hele tatt har vurdert. For det første er den en god trakter, for det andre ser den ikke ut som månelandingsutstyr.
Lutetium 71 Skrevet 23. oktober 2011 #14 Skrevet 23. oktober 2011 Moccamaster er vel den eneste kaffetrakteren jeg i det hele tatt har vurdert. For det første er den en god trakter, for det andre ser den ikke ut som månelandingsutstyr. Moccamaster er en veldig ok trakter. Som Lille-pus er inne på, er det mulig å få tak i reservedeler. Akkurat det var ett viktig argument når jeg kjøpte min. Heldigvis ble månelandingsutstyr utviklet noen år før kaffetrakteren så dagens lys (1972). Hvis ikke, hadde vi kanskje endt opp med månelandingsutstyr som så ut som kaffetraktere! 1
Henkie Skrevet 24. oktober 2011 #16 Skrevet 24. oktober 2011 vil kjøpe en god kaffetrakter og lurer på hvilken type jeg skal gå for og må kunne bestilles over nett Moccamaster er raske og gir kaffeen god varme. Ikke koster de allverdens heller. Utseendet kan diskuteres, men mest moccamaster for pengene får du HER
FantasDick Skrevet 24. oktober 2011 #17 Skrevet 24. oktober 2011 Moccamaster! <3 Jeg har denne. Vil egentlig ha den i sort, men fikk den i gave.
Knøttet Skrevet 24. oktober 2011 #18 Skrevet 24. oktober 2011 Moccamaster! Vi har denne og er kjempefornøyd! Har prøvd andre traktere, men de lager ikke kaffen varm nok. De som nevner dette med filterholder har et godt poeng, betal heller litt mer og kjøp en med filterholder så sparer man bryderi og kanskje irritasjon.
Ametrin Skrevet 25. oktober 2011 #19 Skrevet 25. oktober 2011 Vi har Severin Café Caprice, og er veldig fornøyde. I følge denne testen skal den være bedre enn Moccamaster, og i tillegg er det bedre pris.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #20 Skrevet 26. oktober 2011 Vi har Severin Café Caprice, og er veldig fornøyde. I følge denne testen skal den være bedre enn Moccamaster, og i tillegg er det bedre pris. Skjønner ikke hva som skiller denne fra Moccamaster ut fra den testen. Bare prisen? De andre kriteriene står det jo forskjellig om, i sekunder for Caprice og temperatur for Moccamasteren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå