Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei :)

hvor er det beste stedet å kjøpe ghd rettetang fra, skal ha av en type som er god på tykt hår.

Endret av vilde87
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tvilsomt, det må vel bli via kredittkort da?

Skrevet

Jeg vet ikke om noen plasser, men vil bare si at det ikke høres spesielt lurt ut å kjøpe den på avbetaling.. Bruk heller noen måneder på å spare, eller ønsk den eller penger til jul. Med avbetaling vil den koste deg altfor mye, over veldig lang tid! Kjempedumt å bruke penger man ikke har.

Skrevet

at det vil koste mer er inget problem.. men ok la oss si jeg ikke finner ett sted di har det på avbetaling da, vet dere om hvor det er rimligst å kjøpe? :)

Skrevet

at det vil koste mer er inget problem.. men ok la oss si jeg ikke finner ett sted di har det på avbetaling da, vet dere om hvor det er rimligst å kjøpe? :)

Jeg mener at Feelunique.com har absolutt billigst ja. De betaler tilbake moms og fortolling når du får den tilsendt, så de er vel billigst faktisk.

Skrevet

Hvis du må ha den på avbetaling, så har du ikke råd til den. Det er aldri lurt å bruke penger man ikke har! ...og vil du virkelig betale på en glattetang i flere mnd? o.O

Skrevet

supert! takk :) vet du hvilken type jeg skal gå for til tykt hår?

Skrevet

Hvis du må ha den på avbetaling, så har du ikke råd til den. Det er aldri lurt å bruke penger man ikke har! ...og vil du virkelig betale på en glattetang i flere mnd? o.O

joda har det :) neida, hadde betalt det ned neste mnd men jeg vil ha den nå, har ikke tenkt å vente

Skrevet

Vi kan se litt på www.feelunique.com, jeg er ikke helt sikker på hva slags tang er det beste, men du kan jo lese litt om dem? :)

Skrevet

da har jeg kjøpt rettetang, takk for hjelpen :)

Skrevet

da har jeg kjøpt rettetang, takk for hjelpen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...