Gå til innhold

Jentesex ONS?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en heterofil jente som tenner på jentesex (ikke akkurat uvanlig, men kall meg gjerne bi eller biseksuell, ikke poenget her).

Poenget er at jeg har lyst å prøve jentesex, men IKKE med en venninne da jeg synes akkurat det er litt ekkelt.. Så hvordan kan jeg gå frem? Utseendemessig er jeg en sånn jente som kan få det meste av gutter, så det er det ikke problem med. Men med jenter er det annerledes. Jeg har aldri turt å prøve meg på noen.

Noen som har erfaring med jentesex ONS? Hvordan gikk dere frem? Ble kjent etc?

Personlig tror jeg jeg fort kunne vært prippen om jeg ikke var full nok. Dvs selv om jeg vil, så hadde jeg ikke turt å flørte tilbake.. Og så skulle dama vært veeeeldig høy oppe på skalaen for at jeg hadde giddet å vurdere det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Dunderungen
Skrevet

Du går jo frem slik som du ville gjort med en mann. Selv om hetrosex og homosex er to helt forskjellige ting! Må legges til at jeg er bifil, og ikke hetro eller lesbisk :P

Du vil vise interessen for henne, stå nærme. Ha en dyp og intens øyekontakt når dere ser på hverandre. Kvinner er som oftest mer sensuell, og setter pris på den seksuelle elektrisiteten. (som oftest, ikke alltid) Vær klar på det området at du ikke er ute etter vennskap. I den forstand er det enklere for deg om du dro på en gaybar(nå vet jeg ikke hvor gammel du er) eller et utested der målgruppen er skeive.

Vær selvsikker, det finnes ikke noe mer sexy enn det. Håper det hjalp litt iallefall. Har aldri egentlig lagt så mye merke til hvordan jeg sjekker opp andre, det faller seg naturlig inn.

Skrevet

Du går jo frem slik som du ville gjort med en mann. Selv om hetrosex og homosex er to helt forskjellige ting! Må legges til at jeg er bifil, og ikke hetro eller lesbisk :P

Du vil vise interessen for henne, stå nærme. Ha en dyp og intens øyekontakt når dere ser på hverandre. Kvinner er som oftest mer sensuell, og setter pris på den seksuelle elektrisiteten. (som oftest, ikke alltid) Vær klar på det området at du ikke er ute etter vennskap. I den forstand er det enklere for deg om du dro på en gaybar(nå vet jeg ikke hvor gammel du er) eller et utested der målgruppen er skeive.

Vær selvsikker, det finnes ikke noe mer sexy enn det. Håper det hjalp litt iallefall. Har aldri egentlig lagt så mye merke til hvordan jeg sjekker opp andre, det faller seg naturlig inn.

Jeg er 24, så alder er ikke noe problem.

Men jeg har vært på gay utesteder og synes det nesten bare er gutter der + noen få traktorlesber og enda færre vanlige normale jenter. Jeg skulle gjerne gjort det med en som er litt ordentlig digg. Litt sånn vi menn pike digg, og dem vet jeg hvor jeg finner (samme steder hvor jeg selv er:)), er bare det å liksom gå fra å snakke sammen til å foreslå å faktisk dra hjem sammen med en jente som for meg er klin umulig... Man tar jo en sjanse. Tenk om hun vil fortelle det videre til folk og le av meg i ettertid.:/ Hmm

Skrevet

Tips.?

Det kommer jo så mye på situasjonen. F.eks. Hold øyekontakt lenge. Holder hun også øyekontakten lenge, og kanskje flere ganger. Så er det noe der. Men det trenger ikke være det du håper. La blikket synke litt, og se opp igjen. Møtes blikkene igjen. Så er det litt mer kanskje. Kommer dere i prat, så er det noe mer der. Snakker dere og du kommer i fysisk kontakt, kne, hånd, finger etc. og hun ikke trekker seg unna. Da må du regne med det er NOE.

Av egen erfaring. Finn noe du synes er pent på henne, f.eks neglene, ta henne i hånden å se på de. Får du beholde hånden, og den hviler i din. Hold den en stund. Se inn i øynene hennes, smil. Så er det bare Baby steps, fram til du ligger i sengen og slikker henne.

Hmm,,, slik kan det skje.. og sikkert 1000 andre måter.

:sengekos:

• 3 uker senere...
Skrevet

Tror de fleste jenter er klare for dette.

Er vel noe alle bør prøve også.

Hadde en venninne, som bare var så fristende. Smilte hel tiden, velskapt og morsom.

Hadde draget på alle fra småbarn til bestemødre.

Tenkte mere og mere på å få henne naken og bare nyte henne.

Kanskje jeg skulle be henne på litt mat og litt vin en kveld.

Gjorde det. Hun kom, og hadde med seg litt hvitvin også.

Snakket om det meste, og ble litt fnisete.

Nå får jeg bare ymte frempå.

"Litt spent på å prøve jentesex jeg".

"Det er deilig", sier hun, som om det skulle være det mest naturlige i verden.

Så bare smiler hun, reiser seg, kommer bak meg og tar rundt brystene mine.

Smiler enda mer, og sier hun har sett blikkene mine av og til.

Før 10 minutter er gått, er vi begge nesten nakne, og nyter hverandre.

Litt fomling frem og tilbake, til hun tar kommandoen, og bretter meg ut og kysser DER.

Når jeg kommer, fortsetter hun bare, til jeg kommer flere ganger i strekk.

Råeste orgasmene jeg noen gang har opplevet.

Hun fikk ikke lov å gå hjem, og måtte overnatte.

Neste morgen var det på`n igjen.

Helt til vi spaserte en tur i parken, for så å bare måtte hjem igjen.

Dette ble ikke noe ONS, men noe veldig trivelig vi gjør minst en gang i uken.

Skrevet

Så videoen.

Ble litt klar for å bli behandlet slik jeg også.

Flere?

• 1 måned senere...
Skrevet

Bare spør en venninne!

Drikk litt en kald kveld.

Hold Dere hjemme hos deg.

Vask deg. Ferske klær. Ikke for mange.

Vær vanlig. Ikke for mye sminke.

Og bare spør. Har lyst å prøve jentesex jeg.

Er hun ikke helt klar, bare spøker du det bort, og snakker om noe annet.

Blir det ikke noe denne kvelden, vil hun helt sikkert tenke på det,

invitere seg selv senere i uken.

Da blir det "alltid" noe. Har forført nesten alle venninnen mine.

Og jeg er bare helt middels fin.

Skrevet

Så videoen.

Ble litt klar for å bli behandlet slik jeg også.

Flere?

Nei. Er ikke innsatsviljen større enn det der, står jeg heller over.

Skrevet

Nei. Er ikke innsatsviljen større enn det der, står jeg heller over.

hvorfor svarer du deg selv? lol

Skrevet

hvorfor svarer du deg selv? lol

Hva mener du?

Anonym bruker er ikke én person, det er hvem som helst her inne som har lyst til å være anonym når de svarer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...