Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått og hatt mensmurringer i ca 10 dager nå uten å ha fått mensen. Natt til fredag våknet jeg av at de var veldig sterke og natt til lørdag våknet jeg igjen, da var de helt uutholdelige og jeg besvimte på vei til do mens kaldsvetten silte. Det har aldri skjedd før at jeg har besvimt, selv om jeg husker at mensen var vondt før jeg begynt på p-piller.

Jeg sluttet på pillene i juli, og har hatt to sykluser etter det. Første på 31 dager og den andre på 24 dager. Nå er jeg på dag 30, men vet jo ikke helt når jeg skal ha mensen siden det er vanlig med ustabil syklus etter p-pilleslutt.

Nå har jeg hatt menssmerter, ømme bryster og kvisekrise i 10 dager uten at mensen kommer. Vanligvis har jeg symtpomene bare noen dager før mensen. Har lest på forum her at pms symtpomer kan være graviditetssymptomer.

Så jeg tok en graviditetstest idag tidlig og den viste positivt! Jeg kan jo knapt tro det, tør ikek slippe jubelen løs. Den ene streken er svakere enn den andre, men den ser jo uansett veldig positiv ut. Har dere noen erfaring her, hvor sterke skal strekene være?

Må få kjøpt en ny test idag for å teste på nytt imorgen:)

Videoannonse
Annonse
Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Er det ikke sånn at de er litt lysere helt i starten av svangerskapet da? Jeg tror jeg hadde kjøpt en sånn test som kan vise hvor langt du er på vei...

Skrevet

Så lenge det er en strek der er du gravid. Den er gjerne litt svakere i begynnelsen av svangerskapet. Gratulerer:)

Skrevet

Skal definitivt kjøpe en test med ukeindikator ja! Så spennende, det går ikke helt opp for meg dette, men takk for gratulasjoner :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...