trulse Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 tenkte jeg måtte forhøre meg her inne hvor folk driver med litt av hvert... for dere som spiller fifa,så vet dere sikkert at av å til er det en turnering som heter:fifa interactive world cup... denne skulle jeg da være med på i fifa 12...i alle de andre spillene,så bare trykker man,så deltar man...men ikke på nr 12 nei... da fikk jeg bare opp en melding om at "du har ikke gjort ferdig FIWC-oppsettet for fifa 12".... så da kommer det store spørsmålet!!!! HVORDAN gjør jeg det????????har vært å titta overalt,men finner ingenting!!!!! noen som har vært borti dette å har noen gode råd???? på forhånd takk for svar
Cho Kon It Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 FIWC er dessverre ikke aktivt enda, det åpnes 1. november så du må nesten bare smøre deg med tålmodighet!
trulse Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2011 hmmm..trodde det var oppe å gikk nå jeg,for i begynnelsen kikk det ikke an til å klikke på det,men det gjør det nå...men da er det jo greit..da kommer det vel kanskje opp noen alternativer etterhvert da... men takk for svar!!
Cho Kon It Skrevet 23. oktober 2011 #5 Skrevet 23. oktober 2011 Nei de har gjort sånn at det går an å klikke på det nå, men ikke gå inn på det. Sikkert fordi det begynner å nærme seg.
trulse Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2011 helt sikkert jeg har jo ikke sjans til å nå langt opp på listene der,men er da gøy å delta for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå