AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Snakker i hundre så snart denne mammaen åpner kjeften, har stort sett barnevakt for 4 barn fordi jobben krever at hun er tilstede, barnevakt når hun skal feire bursdager til barna, barnevakt når det er første skoledag, og må få fortalt at ene barnet hennes har besøkt en venninne 5 ettermiddager i timesvis uten at hun visste annet enn at hun var ute.. Er virkelig jobben/seg selv så viktig at barnas begivenheter/epoker kommer i siste rekke?
saltvann Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 Man burde ikke få barn hvis man ikke har tid til dem. 1
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 har aldri barnevakt jeg! og sjønner ikke dei som bare kaseter barna hit og dit hele tiden.burde ikke hatt barn.
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 Vi har også så og si aldri barnevakt. Om vi hadde hatt muligheten for å ha det oftere, så hadde jeg i hvertfall aldri hatt det på barnets første skoledag, i barnas bursdager og på lignende merkedager. Da hadde jeg heller byttet jobb!
Gjest happy_me Skrevet 23. oktober 2011 #5 Skrevet 23. oktober 2011 det er bare bullshit at hun ikke kan unnværes fra jobben for å følge barnet sitt til første skoledag for eksempel. Det tar et par timer. Lurer på hva slags jobb det skulle vært i såfall. Hun er nok temmelig selvsentrert, og vi alle kjenner noen som er sånn. Der barna må rette seg etter foreldrenes ønsker i ett og alt. Ikke rett synes jeg. Har barna hennes uttrykt at de synes det er leit da?
Redbull Skrevet 23. oktober 2011 #6 Skrevet 23. oktober 2011 har aldri barnevakt jeg! og sjønner ikke dei som bare kaseter barna hit og dit hele tiden.burde ikke hatt barn. Så besteforeldre skal ikke få tid med barnebarna sine mener du? Vi "kaster barnet vårt hit og dit", vi har tre sett med besteforeldre som gjerne vil ha tid med jenta vår. De har henne mange timer/dager/netter i mnd, på deres prinsipper. Folk utenfra mener nok kanskje at vi ikke gidder være med barnet vårt, men sannheten er at jeg vil være med henne mer enn noe annet, samtidig vil eg at hun skal få ett godt forhold til besteforeldrene sine, og jeg vil at de skal tilbringe mye tid sammen. Med og uten oss.
makkapakka Skrevet 23. oktober 2011 #7 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg har blitt mer eller mindre barnevakt for foreldre som ikke har tid til barna etter jobb. Nå har jeg oppdaget "utnyttelsen" og snur barna i døra med min på slep, de kan ta noen ettermiddager selv, jeg er sliten jeg også når jeg kommer fra jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå