challenger Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg har lenge vært fascinert over butikken Lipsy, http://www.lipsy.co.uk/ , sett inne på nettbutikken deres hele tiden osv. Synes de har så mange fine kjoler der og har alltid ønsket meg masse klær derfra. Har aldri fått til å bestille noe derfra. Men når jeg skulle til England nå da så skulle jeg endelig få oppleve den butikken, og jeg hadde sett meg ut mange kjoler fra nettbutikken som de forhåpentligvis hadde der. Men så skuffet jeg ble når jeg kom inn i butikken! Det var jo skikkelig tacky. De fleste av kjolene var jo uberkorte, dekket jo knapt rumpa. Også var stoffet i mange av kjolene skikkelig billig, så ut som det var dårlig kvalitet liksom. De så myyye annerledes ut i nettbutikken enn IRL. Så synes virkelig ikke kjolene var verdt prisene(de billigste koster vel fra 50pund, mens de dyreste koster opptil 150pund). De få kjolene som var fine var de som var VIP, men de kostet jo fra 100pund og oppover.. Jeg som hadde planlagt å kjøpe meg en 3-4 kjoler liksom, ble ikke noe av det gitt! Flere som har vært på Lipsy? Hva syntes dere om butikken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå