Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen KG-mennesker som er våkne nå og har lyst til å holde meg med selskap? Venter på vennene mine og er helt alene, kjeder meg :(

Videoannonse
Annonse
Gjest D_flatmajor
Skrevet

Jeg er våken, vettu. Registrerte meg tidligere i kveld, og nå har jeg jammen klart å lire av meg over 20 innlegg allerede.

Skrevet

Ikke dårlig! Velkommen til KG ;)

Skrevet

Jeg er våken! :) Er ikke ofte jeg sitter online klokken 4 på natta, men har hatt problemer med kjæresten, så nå sitter jeg bare her og venter på å kunne legge meg. Slitsomt!

Skrevet

Problemer med kjærsten? Ikke bra :(

Skrevet

Nei er ikke det, spesielt når man er trøtt og sliten etter en lang dag, og egentlig bare har hatt lyst til å sove de siste 5 timene. Håper du har en bedre lørdagsnatt så langt da! :)

Skrevet

Jeg har egentlig en drittkveld, men prøver å holde humøret oppe uansett. Men jeg har i det minste ikke kjærsteproblemer (ikke at jeg har kjærste) så jeg burde ikke klage :gjeiper:

Skrevet

Jeg er våken! Sitter på jobb.. som vanlig.. og jeg kjeeeeder meg :sove:

Suvana - kan du ikke legge deg før han allerede er sovna, eller hva skjer? Høres ikke morro ut i alle fall.. :(

Skrevet

Jeg er våken! Sitter på jobb.. som vanlig.. og jeg kjeeeeder meg :sove:

Hva jobber du som?

Skrevet

Hva jobber du som?

Jeg er dronninga på taxisentralen :fnise:

Ikke noe morro nå som alle har reist hjem fra byen, men det betaler i hvert fall bra :)

Skrevet

Jeg er dronninga på taxisentralen :fnise:

Ikke noe morro nå som alle har reist hjem fra byen, men det betaler i hvert fall bra :)

Haha, du må ha en artig jobb i å tolke all snøvlinga til fulle mennesker som vil komme seg hjem :fnise:

Skrevet

Nå er PCen min tom for strøm desverre, men takk for praten!

Skrevet

Jeg er våken, natteravn som jeg er. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

alt for længe har jeg været natteravn,

så mange smukke mennesker,

i indre København,

:romeo:

• Liker 1
Skrevet

*Synger med* :romeo:

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

våken ja,nettopp kommet hjem fra nach....

ikke drikket noe annet enn vann i dag... ny og morsom opplevelse... herregud hvor dumme fulle folk er... så det er nok jeg og alle andre helger:) shame on me

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...