AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 Driver å snakker med en gutt en del og han kaller meg fine ting som søta vakkra osv, men da lurer jeg på hva jeg kan kalle han.. Syntes søten og kjekken blir litt rart:P jeg er 19 han 21
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #3 Skrevet 22. oktober 2011 Hønk! blir litt for mye igjen:P er likosm ikke meg å si noe sant.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #5 Skrevet 22. oktober 2011 Tøffen og Tiger, da? njaaaa, veit ikke helt:P Blir så flau av å si noe sant, vil liksom si noe så han skjønner at han er good looking:D
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #7 Skrevet 22. oktober 2011 pus hahahaha vi ekke helt der enda heller:P haha *kavstor*
Anjah Skrevet 22. oktober 2011 #8 Skrevet 22. oktober 2011 Slutt å være flau, da vel! Han vil sikkert elske å bli kalt noe kult. Og du kan jo alltids kalle han Sexy tilbake. Eller du kan pyse ut med en enkel "vennen min"/"gutten min"
Gjest Marregutt Skrevet 22. oktober 2011 #9 Skrevet 22. oktober 2011 (endret) godbiten, glansbildet, justin bieber, edward cullen Endret 22. oktober 2011 av Marregutt 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #11 Skrevet 22. oktober 2011 Hvorfor må du absolutt ha kallenavn på ham? Jeg kaller min kjæreste kun ved navnet hans, og han kaller meg "vennen" innimellom. Det holder i massevis. Jeg får frysninger på ryggen av å høre på par som kaller hverandre pus, baby, kjekken, elskede, skatten min og så videre. Og "vakkra" blir i hvert fall for dumt! Høres HELT feil ut i mine ører..det er faktisk ikke et ord!! Skjønte selvsagt betydningen, men hadde blitt direkte pinlig berørt om noen hadde kalt meg noe sånt. 5
Mr.Omg Skrevet 22. oktober 2011 #12 Skrevet 22. oktober 2011 (endret) godbiten, glansbildet, justin bieber, edward cullen Edit: jeg digger det når navnet mitt blir sagt på en kosete (positiv) måte Endret 22. oktober 2011 av Mr.Omg 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #13 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg er ikke no særlig fan av sånne "kose"-navn sjæl. Kan godt fortelle kjæresten min at han er vakker, men ikke noe "kjekken" eller "pus" her i gården. Nærmeste blir vel at jeg kaller han helten min innimellom med en morsom tone
Alice123 Skrevet 23. oktober 2011 #14 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg bruker utelukkende ordet "pus". Eller "pusekatt". Jeg er dritklein. Men jeg sier det aldri med kosestemme, jeg bruker helt nøytral stemme, så det evner seg litt ut. "Pus" er det eneste kallenavnet noen i familien min noensinne har brukt, så alt annet (vennen min, kjære, gutte min) høres kjempeunaturlig ut for meg.
Gjest Raindrops Skrevet 23. oktober 2011 #15 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg kaller han for "kjære" hvis jeg ikke sier navnet hans. Alt annet blir litt over the top for min del
Miss moneypenny Skrevet 23. oktober 2011 #16 Skrevet 23. oktober 2011 Driver å snakker med en gutt en del og han kaller meg fine ting som søta vakkra osv, men da lurer jeg på hva jeg kan kalle han.. Syntes søten og kjekken blir litt rart:P jeg er 19 han 21 Syns vakkra var litt ille jeg da men. Enig i at søten ikke høres helt bra ut heller, men kjekken er vel greit nok?
Gjest Skrevet 23. oktober 2011 #18 Skrevet 23. oktober 2011 godbiten, glansbildet, justin bieber, edward cullen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå