Gå til innhold

han kaller meg søta, vakkra osv, men hva kan jeg kalle han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å snakker med en gutt en del og han kaller meg fine ting som søta vakkra osv, men da lurer jeg på hva jeg kan kalle han.. Syntes søten og kjekken blir litt rart:P jeg er 19 han 21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hønk!

blir litt for mye igjen:P er likosm ikke meg å si noe sant.

Skrevet

Tøffen og Tiger, da?

njaaaa, veit ikke helt:P Blir så flau av å si noe sant, vil liksom si noe så han skjønner at han er good looking:D

Skrevet

pus hahahaha ;)

vi ekke helt der enda heller:P haha *kavstor*

Skrevet

Slutt å være flau, da vel! ;) Han vil sikkert elske å bli kalt noe kult. Og du kan jo alltids kalle han Sexy tilbake. Eller du kan pyse ut med en enkel "vennen min"/"gutten min" :tongue:

Gjest Marregutt
Skrevet (endret)

godbiten, glansbildet, justin bieber, edward cullen

Endret av Marregutt
  • Liker 3
Skrevet

søten, vakre?

Skrevet

Hvorfor må du absolutt ha kallenavn på ham? Jeg kaller min kjæreste kun ved navnet hans, og han kaller meg "vennen" innimellom. Det holder i massevis.

Jeg får frysninger på ryggen av å høre på par som kaller hverandre pus, baby, kjekken, elskede, skatten min og så videre.

Og "vakkra" blir i hvert fall for dumt! Høres HELT feil ut i mine ører..det er faktisk ikke et ord!! Skjønte selvsagt betydningen, men hadde blitt direkte pinlig berørt om noen hadde kalt meg noe sånt.

• Liker 5
Skrevet (endret)

godbiten, glansbildet, justin bieber, edward cullen

:haar:

Edit: jeg digger det når navnet mitt blir sagt på en kosete (positiv) måte :fnise:

Endret av Mr.Omg
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke no særlig fan av sånne "kose"-navn sjæl. Kan godt fortelle kjæresten min at han er vakker, men ikke noe "kjekken" eller "pus" her i gården.

Nærmeste blir vel at jeg kaller han helten min innimellom med en morsom tone :P

Skrevet

Jeg bruker utelukkende ordet "pus". Eller "pusekatt".

Jeg er dritklein.

Men jeg sier det aldri med kosestemme, jeg bruker helt nøytral stemme, så det evner seg litt ut.

"Pus" er det eneste kallenavnet noen i familien min noensinne har brukt, så alt annet (vennen min, kjære, gutte min) høres kjempeunaturlig ut for meg.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg kaller han for "kjære" hvis jeg ikke sier navnet hans. Alt annet blir litt over the top for min del :)

Skrevet

Driver å snakker med en gutt en del og han kaller meg fine ting som søta vakkra osv, men da lurer jeg på hva jeg kan kalle han.. Syntes søten og kjekken blir litt rart:P jeg er 19 han 21

Syns vakkra var litt ille jeg da men. Enig i at søten ikke høres helt bra ut heller, men kjekken er vel greit nok? :)

Skrevet

Vakkra??! :skratte:

• Liker 2
Skrevet

Diggen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...