Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

- Og jeg stikker bare innom for å gratulere! :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, men... øøøhm... hva med.... er ikke han....????? :klø:

Skrevet

Jo, han er vel det! :hoho:

-Men jeg synes det var hyggelig likevel.

Han blir sikkert en fin pappa!

Skrevet
Jo' date= men... øøøhm... hva med.... er ikke han....?????

Homofile menn har da også sædceller...

Skrevet

Jo, men de pleier liksom å like menn da vet du...

Skrevet

Homofile menn har da også sædceller...

Dæven! :o Dette var jeg ikke klar over. Hvem hadde forøvrig trodd at sædcelle + sædcelle = baby!

Jennifer

Skrevet

Si meg, er det helt nytt for dere at mange homofile faktisk får egne barn?? Man må da ikke være forelsket i noen av det andre kjønn for å få til en befruktning...?

Gjest Anonymous
Skrevet
Si meg' date=' er det helt nytt for dere at mange homofile faktisk får egne barn?? Man må da ikke være forelsket i noen av det andre kjønn for å få til en befruktning...?[/quote']

Hei, hei, hei, rooooolig nå......

Jeg synes det er kjempefint, jeg. Gratulerer :D

Skrevet

Gratulerer jeg også.

Men synes det er litt rart at han står fram med dette på nåværende tidspunkt ? Dette er tydeligvis en person han ikke har noe forhold til - men tydeligvis skal ha et farsskap til. Kunne jo ha ventet til ungen poppet ut? Ikke noe anklager altså - bare lurer.

Nå vil det jo bli masse styr of rykter rundt denne saken.

Nysgjerrig på hvem som er mammen jeg - Anne Holt kanskje???

Skrevet
Si meg' date=' er det helt nytt for dere at mange homofile faktisk får egne barn?? Man må da ikke være forelsket i noen av det andre kjønn for å få til en befruktning...?[/quote']

Hvem det hjelper litt på gjør det ikke?

Sorry hvis ikke jeg klarte å få frem den ironiske undertonen i innlegget mitt her på en mandags morgen... :blunke:

Jennifer

Gjest Anonymous
Skrevet
Man må da ikke være forelsket i noen av det andre kjønn for å få til en befruktning...?

Nei det må man ikke, men kanskje man burde det....!

Skrevet

Nei det må man ikke, men kanskje man burde det....!

Jaja, noen mener vel det. Folk som blir gravide etter en one-night stand er jo heller ikke forelsket, og det pleier jo å gå bra.

Skrevet

Har ikke han vært gift med en kvinne før da ?

Iallefall samboer ?

Jeg vil si Arve Juritzen er bifil jeg, ikke homofil.

Ergo er det ikke så mirakuløst at han har klart å skaffe seg en liten svømmer.

Gjest sexysadie
Skrevet

Skal bli en artig diskusjon om homofiles rettigheter etterhvert.

Skrevet

Nei men så skøy da!! Han blir nok en bra pappa :D Noen som vet hvem mammaen er?

Skrevet

Jeg satt og lurte på om det kunne være "hans personlige assistent gjennom mange år" jeg...

:ler:

Nei, seriøst: Jeg aner ikke.

Skrevet

Men synes det er litt rart at han står fram med dette på nåværende tidspunkt ? Dette er tydeligvis en person han ikke har noe forhold til - men tydeligvis skal ha et farsskap til. Kunne jo ha ventet til ungen poppet ut? Ikke noe anklager altså - bare lurer.

For det første så er vel ikke Arve Juritzen en mann som sier nei til litt oppmerksomhet, men vi vet jo ikke om f. eks. pressen har fått snusen i dette, og han har valgt å uttale seg for at de skal la dem være i fred?

Ser ikke helt problemet med å få barn med noen man ikke har ett forhold til, det skjer jo støtt og stadig, etter one night stands, foreldre som skiller seg osv. Kanskje dette barnet faktisk vil få en mye bedre oppvekst, fordi det er virkelig ønsket og foreldrene har ett godt forhold til hverandre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...