Gå til innhold

Forslag til noen gode bøker....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forslag til noen gode bøker eller bokserier? :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Gjest henriett3
Skrevet

Bernard Cornwell - Agincourt. Uten tvil den beste boken jeg noengang har lest! Veldig beskrivende :)

Skrevet

Vel, dette er kanskje ikke hva du er ute etter men; historien om europa og historien om norge av karsten alnæs. Fantastiske serier om generell historie, blandet med enkelthistorier som går på en person og lignende.

;)

Skrevet

Drageløperen og Tusen strålende soler av Khaled Hosseini hvis du ikke har lest de da.... kjempefine...

Øya av Victoria Hislop holder jeg på med nå... bra..

Hulebjørnens klan av Jean M. Auel er jo en hel serie som det har kommet nye bøker i den senere tid. Leste de for mange år siden, synes de var bra.

Skrevet

Bjørg Viks trilogi om Elsi Lund;

"Små nøkler, store rom"

"Poplene på Sankthanshaugen"

"Elsi Lund"

Skrevet (endret)

Vel, dette er kanskje ikke hva du er ute etter men; historien om europa og historien om norge av karsten alnæs. Fantastiske serier om generell historie, blandet med enkelthistorier som går på en person og lignende.

;)

Oi, så spennende! Jeg kjøpte tredje bok i historien om Europa i går. Bra å høre at den er god!

Jeg skal besgynne på Jane Eyre og deretter Villette av Charlotte Brontë. Håper de er gode bøker - de er i det minste klassikere som man burde få med seg.

PS: The Curious Incident of the Dog in the Nighttime kan jeg absolutt anbefale!!!

Endret av Ethereal
  • 1 måned senere...
Skrevet

Franz Kafka er verdt å lese. "Prosessen" er hans mest kjente.

"Anne Franks dagbok". En verdenskjent bok.

Gabriel Scott. "Kilden" husker jeg som en veldig fin bok.

Ellers er det mange klassikere som fortjener å ha blitt lest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...