Explosive Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 Når det i blant er noe "unormalt" med meg, så sjekker jeg på NHI hva det eventuelt kan være/kunne vært! Noen fler? Så da kom jeg på en lek, skriv ned symptomene deres og hva dere tror det kan være. Kun for moro skyld.
Gjest Chevy Skrevet 22. oktober 2011 #2 Skrevet 22. oktober 2011 jeg vet ikke hva jeg feiler da, men jeg vil være med i tråden -tørre øyne -tørr munn -dottfølelse i ørene, + endret trykk -masse migrene -trett hele dagen -hårtap -muskelsvakhet -kvalme jeg har prøvd de nhi greiene mange ganger, men jeg skal visst bare være slik jeg:P hahahah
Explosive Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2011 Ikke noe spesielt akkurat nå, men hadde rett en gang, var sikker på at det var enten astma eller cystisk fibrose. Var så klart astma da.
Gjest utoginn Skrevet 22. oktober 2011 #4 Skrevet 22. oktober 2011 (endret) kløe i øret og feeling i leppa. Er det vi som skal utlevere våre symptomer og Explosive svare? Endret 22. oktober 2011 av utoginn
Gjest Chevy Skrevet 22. oktober 2011 #5 Skrevet 22. oktober 2011 kløe i øret og feeling i leppa. Er det vi som skal utlevere våre symptomer og Explosive svare? Jeg tror vi skal gjøre det sammen alle sammen?
Gjest D_flatmajor Skrevet 22. oktober 2011 #6 Skrevet 22. oktober 2011 (endret) . Endret 13. november 2011 av D_flatmajor
Gjest utoginn Skrevet 22. oktober 2011 #7 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg tror vi skal gjøre det sammen alle sammen? Ja, da er jeg åpen for forslag på hva vi skal gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå