AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg var egentlig ferdig med å slanke meg for noen mnd siden. Har begynt å spise mer, samt bytte ut knekkebrød med grovbrød og spise mer ost istedenfor cottage cheese. Likevel opplever jeg å gå ned i vekt, ca 0,5 kg per uke. Nå skal det sies at jeg trener to ganger i uken, hvor jeg løper 5 km og driver litt med moderat styrketrening. Jeg har lagt på rundt 1000 kcal, er nå oppe i rundt 1300. Jeg er veldig redd for å gå raskt opp i vekt igjen, så derfor tør jeg rett og slett ikke å øke kalorimengden, men det er vel det som må til? Dagsmeny: Frokost: Slike weetabix, to stk uten sukker, med lettmelk. Lunsj: 2 rugsprø med 20 gram skinke og rikelig med cottage cheese. Middag: Alt mulig, men ligger på rundt 400 - 500 kcal her. Kvelds: 2 grovbrødskiver med Norvegia og skinke. Tar meg som regel et eple (de store, norske) i løpet av dagen, samt går og småspiser druer på jobb :gjeiper: Hvor mye bør jeg øke? Og forslag til noe mer jeg kan spise? Tar meg av og til en håndfull med peanøtter til lunsj.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå