Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er ansatt i en klesbutikk på et kjøpesenter, og vi skal ha julebord med hele senteret nå i november. Vi fikk beskjed om at vi måtte betale 700 kroner. Er det bare meg, eller er dette helt idiotisk? 700 kroner!? Da jeg er student er dette en utgift som ikke holder mål..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shit, det var dyrt! :hakeslepp:

jeg har aldri vært borti et så dyrt, "vanlig" julebord! Er det ingen andre som har protestert av kollegaene dine?

Skrevet

Nei, det er det ikke.. Ikke som jeg har hørt iallefall. Synes virkelig at senteret burde tatt på seg denne kostnaden. Det er ikke et stort kjøpesenter i det hele tatt, heller intimt og lite, så ble veldig skuffet

Skrevet

Jeg gidder ikke gå på julebord i det hele tatt, men skulle jeg gjort det ville jeg aldri betalt mer enn 300,-. Med andre ord er jeg enig med deg, 700,- er uhørt.

• Liker 1
Skrevet

700kr? Wow! Det var dyrt! De gangene jeg har vært på julebord med jobben og vi har måttet betale selv, så har det aldri vært mer enn 300kr.

Skrevet

Ts her, jaaa, kjempedyrt. Skal forresten ikke gå, hvis noen ble itvil. hehe.. Kan kjøpte meg 3-4 middager på egon for den prisen :P

Skrevet

At man bidrar med en "egenandel" er ikke uvanlig, men det har pleid å være 150-300 der jeg har vært med.... Men da har det vært for å få til noe "mer" enn det arbeidsgiver sponser.

Regner vel med at det stort sett er kjedebutikker i senteret? Som samlet deltar på julebord i regi av senterledelsen? Da er det jo vanlig at din arbeidsgiver gir et visst antall hunderlapper pr. ansatt for å avholde julebord, og at dere bruker av de til å delta på senteret?

Skrevet

At man bidrar med en "egenandel" er ikke uvanlig, men det har pleid å være 150-300 der jeg har vært med.... Men da har det vært for å få til noe "mer" enn det arbeidsgiver sponser.

Regner vel med at det stort sett er kjedebutikker i senteret? Som samlet deltar på julebord i regi av senterledelsen? Da er det jo vanlig at din arbeidsgiver gir et visst antall hunderlapper pr. ansatt for å avholde julebord, og at dere bruker av de til å delta på senteret?

Nei, butikken jeg jobber i bidrar ikke meg noen hundrelapper i det hele tatt..

Skrevet

700 pr. snute hørtes veldig dyrt ut. Jeg hadde pent takket nei.

Skrevet

Det synes jeg var drøyt!

Kan faktisk aldri huske å ha betalt julebordet selv. Jobben har i alle år tatt hele den regningen.

Skrevet

Man betaler da ikke for å være med på julebord?? Det har jeg aldri hørt om.. Her er det firmaet som betaler alt. (og våre julebord koster MYE mer enn gjennomsnittet å arrangere)

Jeg hadde aldri giddet å gå på julebord hvis jeg måtte betale 700 for det i hvert fall.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...