AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 På bensinstasjoner eller søndagsåpne butikker, går det an?
AloeVera Skrevet 22. oktober 2011 #2 Skrevet 22. oktober 2011 Ja, de gamle fra lørdag blir vel ikke sendt i retur før mandag så du kan jo bare spørre om å få kjøpe en om de ikke ligger fremme 1
Pingting Skrevet 22. oktober 2011 #3 Skrevet 22. oktober 2011 Ja, de gamle fra lørdag blir vel ikke sendt i retur før mandag så du kan jo bare spørre om å få kjøpe en om de ikke ligger fremme Gamle aviser blir sendt i retur sjeldnere enn en gang i uka. Men det er ikke sikkert man får kjøpe for det. Noen steder registrerer de returen digitalt, og har ikke mulighet til å endre det senere. Noen aviser er det ikke retur på, og de kan ha blitt kastet i papirresirkuleringa på lørdag kveld. Så det kan hende det ikke går av diverse grunner. Eller så kan det hende du får kjøpt. Bare å spørre det - det er ihvertfall ikke et dumt spørsmål!
Niennas Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg jobbet på en døgnåpen bensinstasjon, og da ble papirarbeidet med retur gjort på natta (skrevet hvor mye av hver avis vi ikke hadde fått solgt), også bundet avisene sammen. Jeg var alltid irritert når jeg kom på natta, og jeg så at noen hadde kuttet opp snøret som holdt avisbunken sammen (tydeligvis for å selge aviser som var gamle), også latt vær å skrive på papiret hva som hadde blitt tatt. Men når det er sagt, så hadde ikke vi noe problem med at du ringer på lørdag og spør om vi kan legge av en avis til deg, og at du kommer på søndag og kjøper den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå