Sophia. Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 For en liten stund siden kjøpte jeg et par varme og gode tøfler på torget i byen. De er laget av saueull, og når jeg kom hjem og tok en nærmere titt på de fant jeg ut at de virkelig stinket sau! Skulle tro det var en sau jeg hadde fått med meg hjem... Er det noen som vet hvordan jeg kan få vekk lukten? Syns virkelig ikke det lukter særlig godt, og lukten smitter jo skikkelig av på andre klær jeg har på meg når jeg bruker de. Jeg tør ikke å hive de i vaskemaskinen heller, da krymper de vel? Det er tovet saueull. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få vekk lukten? De er jo så varme og gode.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 Du kan jo prøve å håndvaske dem med et ullvaskemiddel, Milo f eks. Og så former du dem mens de er fuktige dersom de mister fasongen litt.
Gjest Survival Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 Det er vanlig at ting som er lagd av ordentlig saueull lukter sau. Det er fælt. Jeg vet ikke helt hva du kan gjøre med det. Tror nesten bare du må spraye de med godlukt eller noe. Du bør ikke vaske dem i hvert fall.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #4 Skrevet 24. oktober 2011 Oh no, jeg slapp en promp nå som stinket promp. Men det var meningen at den skulle lukte jordbær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå