Gå til innhold

Menn og damer med våpen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så mange menn som tenner på damer med våpen, spesielt sexy damer poserende med våpen i sexy positurer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenner vi på det?

• Liker 2
Skrevet

Jeg har våpen :-D

Gratulerer.

• Liker 1
Skrevet

Kun i fantasien, men, fy søren, JAH!

Ikke pistoler eller gevær, men knivblad holdt truende mot sarte områder. *braingasm!*

Gjest cybergirl
Skrevet

Det må dreie seg om svake, usikre menn med lav selvtillitt som ønsker at dama skal ha hele kontrollen. Ikke sant vel?

Skrevet

Hø? Det har jeg aldri hørt om før. Det finnes sikkert en eller annen våpenfetish, men det er ikke noe "alle/mange menn", eller holder på med.

Skrevet

Jeg vet ikke, jeg bryr meg ikke. Syns verken at våpen er fascinerende eller sexy eller tiltrekkende :/

Gjest Katten.
Skrevet

Hmh.

Jeg foretrekker at det er jeg som holder "våpenet". :nigo:

Skrevet

Ja, det er få ting som er så sensuelt og tennende som en mekanisk innretning smurt inn med våpenolje.. eller nei! :)

Skrevet

Vil ikke påstå at jeg tenner så veldig på det, men synes det er spennende med jenter som kan ta vare på seg selv, og ikke er fullstendig motstandere av vold.

Gjest cybergirl
Skrevet

Hmh.

Jeg foretrekker at det er jeg som holder "våpenet". :nigo:

Få holde det litt da, kom an :)

Skrevet

Hadde ei dame siktet på meg med et ladd våpen, er det nok ikke kåthet jeg hadde følt først og fremst, nei...

Skrevet

Hva går denne diskusjonen ut på egentlig? Var ikke spørsmålet hva menn synesom damer med våpen? At en dame har våpen er mest sannsynlig ikke fordi hun på død og liv vil være kul, eller for å true mannen sin med det :-P

Skrevet

Beklager, overså at ts skrev om damer mf våpen i sexy positurer :-P

Skrevet

De som har fetisj for dette kan oppsøke actiongirls.com....

Tror dette fenomenet er mer utbredt enn som så egentlig,andre

eksempler er jo jenter som poserer nakne på 'muskelbiler' og

digre motorsykler....menn liker å ha leketøy tydeligvis...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...