AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #21 Skrevet 24. september 2018 Jeg også har slitt ei god stund med Leamus. Når jeg tenker over det og legger merke til alle disse rykningene på kroppen så er det ca over alt. Har det så og si hele tiden, mest i legger og hender. Ingen muskelsvinn eller svakheter. Har så angst for nevrologiske sykdommer, å er redd dette bare er begynnelsen. Tenk hvis rykningene blir enda værre? Har hatt det i 4mnd nå, å nå er jeg veldig lei. Vil dette gå over? Skal jeg gå til lege med dette eller ikke? MR av hjernen og sjekk hos nevrologen ville kanskje roet meg ned. Anonymkode: cca4c...156
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #22 Skrevet 24. september 2018 På 22.10.2011 den 20.23, Mamma1 skrev: Jeg prøver å trøste meg med det at etter åtte mnd med leamus så burde jeg vel ha fått noen flere alvorligere symptomer tidligere? Hvis du hadde hatt Als, så skulle du også ha merket at muskulaturen begynte å bli svakere. Hvis du er like sterk i kroppen som du alltid har vært så tviler jeg på at dette er rett diagnose. Min bror har Als, og jeg husker disse leamusene, men da hadde han allerede fått mye svakere muskulatur. Anonymkode: 1233c...210
Miramora0 Skrevet 24. september 2018 #23 Skrevet 24. september 2018 Leamus kan skyldes andre årsaker enn nevrologiske sykdommer. Som vitamin/mineral-mangel eller stress. Kanskje så enkelt at du trenger tilskudd? Bestill deg en legetime 😊
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #24 Skrevet 25. september 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du hadde hatt Als, så skulle du også ha merket at muskulaturen begynte å bli svakere. Hvis du er like sterk i kroppen som du alltid har vært så tviler jeg på at dette er rett diagnose. Min bror har Als, og jeg husker disse leamusene, men da hadde han allerede fått mye svakere muskulatur. Anonymkode: 1233c...210 Svakere muskulatur sier du ja... her merker ikke jeg noe til det. Men har Leamus overalt på kroppen - hele tiden. Hvor gammel er han? Er 30år, trener styrke, utholdenhet osv. Tar fint armhevinger uten problem. Om jeg hadde hatt muskelsvakheter ville vel det vært vanskelig? Er i tillegg ente, det angriper mest menn over 55 år, men allikevel redd om jeg et av unntakene. Anonymkode: cca4c...156
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå