Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vet dere av manuellterapeut/kiropraktor i Trondheim som er dyktig med babyer?

Lurer på å få noen til å sjekke nakken på tvillingguttene mine, men vil ikke la hvem som helst prøve seg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gikk hos Kirsti Vandvik og var veldig fornøyd. Helt trygt å bruke henne.

Veldig lurt å sjekke opp nakkelåsninger, og det koster ingenting for babyer.

Skrevet

Vi gikk hos Kirsti Vandvik og var veldig fornøyd. Helt trygt å bruke henne.

Enig. Hun er, ut fra det jeg kan bedømme, kjempeflink. Hun følger godt opp og er kjempeflink med babyen. :jepp:

Skrevet

På den andre siden av fjorden finnes fosen fysikalske, og mannen som jobber der er kjempeflink med babyer. Kort ventetid på å få komme inn også :)

Skrevet

Takk for tipsene!

Syns det er så skummelt at noen skal drive å klemme og knekke på mine små. :sjenert:

Skrevet

Kirsti Vandvik er vel den manuellterpeuten i Trondheim som anbefales. Og de knekker ikke, de trykker veldig forsiktig for å manupulere feilstillinger, det er veldig skånsomt (men ofte så liker ikke babyene å bli holdt fast, så det kan bli litt gråt).

Skrevet

Jeg var også kjempenervøs, men alt han gjorde var å babyen lå på ryggen på benken mens han forsiktig flyttet litt på hoftene fra side til side, kjente litt på føttene og holdt en hånd bak på ryggen til babyen. NULL ubehag til babyen, og jeg så straks bedring. Jeg var til han ved fosen fysikalske.

Skrevet

Takk for alle svar! :blomst:

Denne K.Vandvik og mannen hos Fosen fysikalske, er de kiropraktorer eller manuellterapeuter?

Skrevet (endret)

Takk for alle svar! :blomst:

Denne K.Vandvik og mannen hos Fosen fysikalske, er de kiropraktorer eller manuellterapeuter?

Kirsti er manuellterapeut og jobber hos Trondheim Fysikalske.

Endret av Respect
Skrevet

Kirsti Vandvik er manuellterapeut som er spesialist på barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...