AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 Er det fenomenet: har man penger så finner man det ikke, og når man ikke har penger finner man mye? Altså jeg har trasket mye rundt i det siste, men det er sjelden jeg finner noe jeg liker. Da tar jeg meg selv i å tenke at jeg skulle da klart å laget noe selv, som sikkert ikke bare jeg likte, men andre også. Synes du det ofte er mye fint eller mye fælt også? Jeg er åpen for mye, men man må jo like hvordan det ser ut, om det er et trykk på, designet generelt. Nesten så jeg vurderer å designe noen klær, men de blir jo ikke laget
Gjest Bobler Skrevet 22. oktober 2011 #2 Skrevet 22. oktober 2011 (endret) De gangene jeg finner klær jeg vil ha, men er blakk, så spør jeg pent om betjeningen kan holde av klesplagget i noen dager/en uke. Aldri fått nei. Red; Men ja, kjenner til den at man aldri finner noe når man først er på shopping Merkelig og irriterende. Endret 22. oktober 2011 av Bobler
Roo Skrevet 22. oktober 2011 #3 Skrevet 22. oktober 2011 Kjenner meg igjen her.. Tror kanskje det er fordi jeg ikke har noen spesiell stil, og da vet jeg ikke helt hva jeg ser etter heller. Også har jo mange av butikkene mye av det samme. Ser du etter noe spesielt, eller bare kikker du rundt for moro skyld?
Rødtoppen86 Skrevet 22. oktober 2011 #4 Skrevet 22. oktober 2011 Hehe, typisk det der ja. Tror det kan være litt fordi at når man er innstilt på å shoppe, så ser man etter noe spesielt og dermed ikke legger merke til alt det andre fine i butikkene. Kommer ofte hjem med tom handlepose etter en planlagt shoppingtur, og full handlepose etter en tur i byen som ikke gikk ut på å shoppe. Som for eksempel i dag. Skulle finne gave til venninna mi, men kom heller hjem med tre nye ting til meg selv
Ethereal Skrevet 22. oktober 2011 #5 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg syns det er vanskelig å finne plagg selv når jeg har mye penger. Har blitt ganske kresen på mine "gamle" dager, og prøver å holde meg unna syntetiske plagg. Det gjør det nærmest umulig å kjøpe på kjedebutikker som Gina Tricot, Bik Bok eller Vero Moda. NEI, jeg vil ikke ha viscose og nylon og lettantennelig dritt i ullgenseren min
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #6 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg syns det er vanskelig å finne plagg selv når jeg har mye penger. Har blitt ganske kresen på mine "gamle" dager, og prøver å holde meg unna syntetiske plagg. Det gjør det nærmest umulig å kjøpe på kjedebutikker som Gina Tricot, Bik Bok eller Vero Moda. NEI, jeg vil ikke ha viscose og nylon og lettantennelig dritt i ullgenseren min Sånn har jeg også blitt. Men plagg i naturmaterialer koster jo skjorta, så det blir mindre shopping ganske naturlig når alt koster en tusenlapp
Ethereal Skrevet 23. oktober 2011 #7 Skrevet 23. oktober 2011 Sånn har jeg også blitt. Men plagg i naturmaterialer koster jo skjorta, så det blir mindre shopping ganske naturlig når alt koster en tusenlapp Helt sant. En cardigang på HM koster 200 kr, men om man skal ha bomull, ull eller andre gode materialer må man plutselig ut med 600 kr. For ikke å snakke om alle plaggene som virker som de er i silkemateriale, av denne typen. De er jo overalt om dagen, og jeg syns de er så fine, men materialet er grusomt! Man blir kald og svett, og svettelukten setter seg med en gang. Og håret flyr i alle retninger. Synd det eneste andre alternativet er ordentlige silketopper som koster over en tusenlapp.
Wonders Skrevet 25. oktober 2011 #8 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg forstår fenomenet. Når jeg helt sikker på at jeg må handle, så stikker jeg til StrømmenStorsenter. De tar inn så mye anderledes enn i Oslo. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå