AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 New York Times hadde for noen dager siden en artikkel om menn med høye hæler, og at det er på vei som et "statement". Personlig ville jeg synes det var kult om også menn kunne velge blant høyere hæler i butikkene, men er Norge klar for noe slikt? Her er artikkelen fra NY Times
Gjest Heloise Skrevet 22. oktober 2011 #2 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg er for likestilling, men menn med ting som sminke, høye hæler, fake tan o.l. synes jeg er rett og slett usexy. Men smaken er som baken 6
Kosemose Skrevet 22. oktober 2011 #4 Skrevet 22. oktober 2011 Det er da mange menn i norge i dag som bruker sko med heler, Ari Behn f.eks. men de er kanskje litt mer diskrete og "mannlige" enn disse pumpsene her Jeg håper ikke menn begynner å gå med stilettheler og pumps. Noen vil kanskje kaste seg på en slik trend, men de mennene jeg liker vil nok ikke gjøre det uansett hvor "in" det blir.. 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #5 Skrevet 22. oktober 2011 Nå må de faen meg gi seg. Hvorfor må de det? 1
Tullamore Dew Skrevet 22. oktober 2011 #6 Skrevet 22. oktober 2011 Hvorfor må de det? For meg er ikke menn i 5" stiletthæler ekte menn, sånn er det. Blir ikke bedre av fake tan, brunkrem, mascara, øyneskygge osv heller. 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #7 Skrevet 22. oktober 2011 For meg er ikke menn i 5" stiletthæler ekte menn, sånn er det. Blir ikke bedre av fake tan, brunkrem, mascara, øyneskygge osv heller. Du har lest artikkelen? Det var snakk om sko - ikke brunkrem, mascara eller andre kvinneplagg for den saks skyld. Høye hæler er jo heller ikke nødvendigvis ensbetydende med stilletthæler... På den annen side - når du sier at menn i 5" stiletthæler ikke er ekte menn, da er jo det det samme som å si at kvinner uten 5" stiletthæler ikke er ekte kvinner!? 3
Tullamore Dew Skrevet 22. oktober 2011 #8 Skrevet 22. oktober 2011 Du har lest artikkelen? Det var snakk om sko - ikke brunkrem, mascara eller andre kvinneplagg for den saks skyld. Høye hæler er jo heller ikke nødvendigvis ensbetydende med stilletthæler... På den annen side - når du sier at menn i 5" stiletthæler ikke er ekte menn, da er jo det det samme som å si at kvinner uten 5" stiletthæler ikke er ekte kvinner!? Jeg synes høye hæler på menn i all seriøsitet ser like idiotisk ut som pålimt bart på en kvinne. Det er min mening 16
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #9 Skrevet 22. oktober 2011 Det er kanskje mest myntet på homofile? 1
Gjest Heloise Skrevet 22. oktober 2011 #11 Skrevet 22. oktober 2011 På den annen side - når du sier at menn i 5" stiletthæler ikke er ekte menn, da er jo det det samme som å si at kvinner uten 5" stiletthæler ikke er ekte kvinner!? Uenlig. Høye hæler er ikke naturlig for noen. Og når jeg ser kvinner med høye hæler og ser hvordan foten er formet i skoene rister jeg på hodet og tenker "hva f*** driver vi med"... 2
Cathrine88 Skrevet 22. oktober 2011 #12 Skrevet 22. oktober 2011 Det er kanskje mest myntet på homofile? Javel? Du mener at homofile har et spesielt behov for å se høyere ut enn andre? For min del vinner "spesielt" over "kjedelig" i de fleste tilfeller, så jeg ble litt fascinert. 2
Gjest Silvermist Skrevet 22. oktober 2011 #13 Skrevet 22. oktober 2011 Menn i høye hæler? Takk, men nei takk! Men for all del, hver sin smak, og de må gjerne gå slik for min del. Men den eneste grunnen til at jeg snur meg etter dem på gaten da er sjokk
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #14 Skrevet 22. oktober 2011 Javel? Du mener at homofile har et spesielt behov for å se høyere ut enn andre? Nei, jeg mente ikke noe sånt med det, jeg mente bare at de oftere kler seg i litt mer feminine klær. Ikke at stramme bukser er forbeholdt damer, men ofte (sier ikke alltid) er jo homofile mer feminine i klesstilen enn sine med-menn.
Roo Skrevet 22. oktober 2011 #15 Skrevet 22. oktober 2011 Herregud!! NEI NEI NEI! La menn være menn. 1
Gjest otrivin Skrevet 22. oktober 2011 #16 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg så en mann i wedges forrige uke. Har fortsatt angst. 5
Gjest Raindrops Skrevet 22. oktober 2011 #17 Skrevet 22. oktober 2011 Oi. Jeg tror ikke dette kommer til å slå helt an i Norge, men man vet vel aldri. Hvis dette blir en ny greie så kommer det til å ta meg uendelig lang tid å bli vant til det iallefall
Ethereal Skrevet 22. oktober 2011 #18 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg syns menn skal få lov til å gå med det hvis de syns det er fint. Hadde ikke hatt noe imot å vært venner med en mann som går i høye hæler, men jeg hadde ikke klart å være sammen med en slik mann. Det kommer nok av at jeg har vokst opp med at menn er slik og sånn, og det er visse ting menn ikke gjør (som å sminke seg, gå med høye hæler, bruke skjørt osv.). Tror det ville vært nærmest umulig for min del å "omvende" meg selv til å synes at det er normalt og fint. 1
Xaphan Skrevet 22. oktober 2011 #19 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg syns ikke det var så ille, jeg, med stilen de gutta på bildet hadde. Men det er så klart uvant, og som alle nye moter tar det tid å venne seg til. Jeg er mer spent på hvordan disse mennene ser ut når de prøver å gå på dem :gjeiper: Du får jo gjerne en veldig feminin gange med så høye hæler. 2
sofie777 Skrevet 22. oktober 2011 #20 Skrevet 22. oktober 2011 Historisk sett var det faktisk menn som gikk først i høye hæler. Tror det var en av kongene i Versailles som startet med det av de samme grunnene som kvinner nå går med hæler, penere legger, bedre holdning osv. Det var rett nok en ganske konsevativ hæl, tror det var rundt 3-5 cm, men mannfolka var altså først ute (der og...). 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå