Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå spilt og fått dilla på Wordfreud. MEN, er det sånn, at når man ikke har betaltversjonen, så kan jeg kun spille til et visst punkt?

Har nå spilt mot 3 stk (hver for seg), men når vi nesten er ferdige med alle "tilesene", så får jeg ikke til mer. ENTEN så har motstanderen avsluttet uten å trykke "resign", blitt opptatt av noe annet, eller så er det meg.

Noen som vet hvordan det er? Kan jeg ikke fullføre et spill uten betalversjonen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fullført uten betalversjon. Det heter forresten WordFEUD.

• Liker 1
Skrevet

Ja, wordfeud ja :fnise: Men når er man egentlig ferdig da?

Skrevet

Jeg bruker også gratisversjonen og har spilt plenty av runder. Trodde det eneste forskjellen er at hvis du betaler så slipper du reklamen.

Gjest Consensio
Skrevet

Dersom den andre/du ikke har lagt et nytt ord på 72 timer så avsluttes spillet, eller om du eller den andre har fått lagt ut de siste bokstavene dere har igjen.

Du trenger ikke kjøpe spillet, det eneste som er med gratisversjonen er at du får reklame som du må trykke bort

Det er mange som plutselig ikke spiller lengre eller trykker resign fordi dem ikke gidder eller noe.

Jeg har nå iallefall vunnet og tapt mange spill og har spilt spillet siden set ble sluppet.

Det kan lønne set å lage mange spill slik at man alltid har noen å spille mot

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...