Isiselin Skrevet 7. desember 2003 #1 Del Skrevet 7. desember 2003 Vet ikke om noen av dere vet noe om dette, men det er jo verdt et forsøk. Jeg har alltid elsket barn og sett veldig frem til den dagen jeg skal bli mamma. Jeg har alltid trodd det skulle være veldig lett. Skjønner jo etterhvert at det å bli gravid ikke er gjort i en håndvending og at det finnes mange som aldri får den gleden. Jeg har lenge vært plaget med manglende mens i de periodene jeg ikke går på P-piller. Dette har gjort meg nervøs og jeg har i det siste vært hos legen og tatt mange prøver. Fikk svaret på prøvene i dag. Jeg har alt for lite østrogen. Nå er det jo ikke aktuelt å prøve å bli gravid før bryllupet vårt i juni, men vi ønsker oss veldig baby etter bryllupet, men nå vet jeg jo ikke... Hva betyr det med tanke på babyprøving at jeg har for lite østrogen? Hva innebærer dette? Må jeg gå på hormonkur? Er det noen av dere som vet hva vi må gjennomgå for å bli gravide en gang? Er litt trist på grunn av dette og vil så gjerne kjenne liv inne i magen min en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2003 #2 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg er ikke helt sikker, men jeg fikk to MA tidlig og fikk vite at jeg hadde lite østrogen!! av en som drive med natur medisin. Og fikk en klem som jeg smørt meg. etter nå har jeg fått et barn. vet ikke om er pga det eller ikke. Så spør lege din. og komme tilbeke med tilbake melding er du snill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå