AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 Hei! I år har jeg blitt kjent med to fantastiske jenter -hver for seg, men også sammen. De er begge 20. Vi har hatt det mye gøy sammen, og jeg vil gi de begge hver sin julegave. Setter utrolig stor pris på de begge, og vil gjerne bli bedre kjent med dem. Men dessverre har jeg ingen idè om hva jeg skal gi til noen av de. Jeg har lite penger, og jeg vil heller ikke gi for mye/for stort. Tenkte kanskje at noen av dere har noen tips? Jente1 er ei veldig søt jente, frisør, bor med kjæresten sin og ja.. søt. Jeg vet at hun liker å pynte seg. Jente2 er også veldig glad i tilbehør, er tvers igjennom god og ekte. Tips som ikke er for dyrt, men likevel godt?
Gjest Skrevet 22. oktober 2011 #2 Skrevet 22. oktober 2011 Smykke,armbånd,hårpynt osv fra ebay? Da kan du få det for en ganske rimelig penge
^KinderMaxi^ Skrevet 22. oktober 2011 #3 Skrevet 22. oktober 2011 Hudkrem, hjemmelaget gave som votter, lue etc hvis du kan strikke. Hjemmelaget konfekt i kremmerhus er jo kjemeflott da. Jeg er selv 22 og hadde blitt veldig glad for noe sånt noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå