Gå til innhold

Asiatisk/thai butikk i grorud eller nærheten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal lage thaimat i dag, og trenger noen småting som kaffirlimeblader og søt thaibasilikum. Noen som vet om noen butikker som selger det i Grorud eller i nærheten? Vi har bil, men gidder ikke kjøre for langt, og grønland/sentrum er utelukket.

De fleste innvandrerbutikkene jeg kjenner til er tyrkiske/midtøsten, som f.eks. på stovnersenteret, linderudsenteret, og på kalbakken her jeg bor. De selger vel ikke det der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en butikk ved t-baneundergangen på Grorud tidligere i hvert fall. Ikke thai, men har inntrykk av at de fleste fører litt annet enn kurdiske varer uansett (men den butikken på Kalbakken/Nordtvet i det som het ØF tidligere, på andre siden av veien for biblioteket, er den med best utvalg. Vet ikke om den eksisterer fortsatt). Ville kanskje prøvd Ultra på Stovner eller Meny på Grorud senter også.

Skrevet

Vi fant alt vi trengte nede i undergrunnen ved t-banen på grorud! Eller, de hadde ikke fersk kaffirlime og søt thaibasilikum, men førstnevnte hadde de tørket av, og sistnevnte hadde de paste av. Så det får duge. Mat skal det ihvertfall bli :)

Tusen takk for svar. Hadde aldri kommet på å gå ned trappene til t-banen hvis ikke det var for svaret ditt. Visste ikke det var butikker der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...