kvinnemeg Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 Når man poster noe der man vil være anonym, så kommer ikke innleggene under på "mine innlegg". Eller er det noe man må gjøre da? Har postet et par som har vært anonyme, og jeg har ofte vansker med å finne de igjen..
FruLuna Skrevet 22. oktober 2011 #2 Skrevet 22. oktober 2011 Når man poster noe der man vil være anonym, så kommer ikke innleggene under på "mine innlegg". Eller er det noe man må gjøre da? Har postet et par som har vært anonyme, og jeg har ofte vansker med å finne de igjen.. Du kan legge de til som "Favoritt", så er det enklere å følge med Knapp øverst til høyre i tråden.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #3 Skrevet 22. oktober 2011 Du kan f.eks. legge dem i bokmerker i nettleseren din? Du kan også legge til tråder i favorittene dine (øverst til høyre er det en "legg til i favoritt"-knapp), men jeg er usikker på om denne funksjonen funker.
kvinnemeg Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2011 Se der ja, der har jeg fått de inn på favoritt. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå