Gjest squeezy Skrevet 7. desember 2003 #1 Skrevet 7. desember 2003 sikkert et utrolig teit spørsmål, men jeg bare lurer. Er det mange av dere som gjør dette? Eller er det FOR flaut?
Gjest vampie Skrevet 7. desember 2003 #2 Skrevet 7. desember 2003 jeg både fiser å raper mye høyere og oftere enn typen min
Orthia Skrevet 7. desember 2003 #3 Skrevet 7. desember 2003 Nope. Syns ikke promping er særlig lekkert.
Gjest Madam Felle Skrevet 7. desember 2003 #4 Skrevet 7. desember 2003 Har ikke noe problemer med det nei, men han er vel den første kjæresten som har hørt at jeg har gjort det. Tror det går litt på trygghet i forholdet, at partneren din ikke ser ned på deg av den grunn. For det er jo egentlig helt naturlig, og luften må ut.
avslappende_kar Skrevet 8. desember 2003 #5 Skrevet 8. desember 2003 Har sagt klart og tydlig ifra at promping vil jeg ikke ha noe av. Det er ikke personlig, men generelt at promping av jenter ikke gir meg noen god følelse. Vi har snakket om det og har funnet ut badet er til for den sklags. Raping derimot er helt ok.. Kroppslyder fra jenter er noe jeg ikke liker, spesielt da lyden av tissing i do gir meg frysninger, ikke vet jeg hvorfor, men liker det ikke. Skulle selvfølgelig ønske at det ikke gjorde noe.. men men... slik føler jeg det..
PREDATOR Skrevet 8. desember 2003 #6 Skrevet 8. desember 2003 Har ingen problemer med det nei Men det blir sånn smygere det da. Sånn at jeg kan skylde på katten som ligger i andre enden av sofaen...
Barbie Skrevet 8. desember 2003 #7 Skrevet 8. desember 2003 Har ikke noe problemer med det nei' date=' men han er vel den første kjæresten som har hørt at jeg har gjort det. Tror det går litt på trygghet i forholdet, at partneren din ikke ser ned på deg av den grunn. For det er jo egentlig helt naturlig, og luften må ut.[/quote'] Helt enig med Fella. Hos oss putrer og smeller det til stadighet...
Gjest Meg Skrevet 8. desember 2003 #8 Skrevet 8. desember 2003 Har sagt klart og tydlig ifra at promping vil jeg ikke ha noe av. Det er ikke personlig, men generelt at promping av jenter ikke gir meg noen god følelse. Vi har snakket om det og har funnet ut badet er til for den sklags. Raping derimot er helt ok.. Kroppslyder fra jenter er noe jeg ikke liker, spesielt da lyden av tissing i do gir meg frysninger, ikke vet jeg hvorfor, men liker det ikke. Skulle selvfølgelig ønske at det ikke gjorde noe.. men men... slik føler jeg det.. Da håper jeg du følger regelen andre veien også...
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2003 #9 Skrevet 8. desember 2003 Jeg fiser da ikke! :o Nei, seriøst - må jeg det går jeg heller på do, eller i et annet rom. Det samme ber jeg jentungen på 6 om å gjøre. Syns det er unødvendig å plage andre med vond lukt og ekle do-lyder! Tror ikke kjæresten min kunne tenke seg å prumpe foran meg heller. Vi prøver å bevare spenningen og gnisten i forholdet nemlig - og den slags kan man fint styre utenom.
Livets datter Skrevet 8. desember 2003 #11 Skrevet 8. desember 2003 promping av jenter ikke gir meg noen god følelse. Kroppslyder fra jenter er noe jeg ikke likert Hvorfor er det så mye verre at jenter promper eller raper enn når gutta gjør det? PS: Nicket ditt passet ikke helt sammen med dette innlegget, for du høres ikke akkurat avslappet ut til det hele!
la Flaca Skrevet 8. desember 2003 #12 Skrevet 8. desember 2003 Hvorfor er det så mye verre at jenter promper eller raper enn når gutta gjør det? PS: Nicket ditt passet ikke helt sammen med dette innlegget, for du høres ikke akkurat avslappet ut til det hele! Ja, du karen: er det sånn at du selv promper så mye du vil foran dama - eller er det noe du ikke tillater deg selv å gjøre i hennes nærvær?
Tusenfryd Skrevet 8. desember 2003 #13 Skrevet 8. desember 2003 Det er ikke godt å holde på det man ikke har i hånden... Vi er trygge nok på hverandre til å kunne både prompe og rape i hverandres nærvær. Men er det ekstra surt får man gå et annet sted. Men en fis i ny og ne skader ingen. Dog aldri ved bordet! Eller sammen med andre! For meg som av og til bor i telt sammen med gutter, så merker jeg at menn ikke helt har de samme grensene som jeg faktisk har når jeg er sammen med andre. I tillegg fikk jeg på siste øvelse beskjed om å ikke fise :o for jenter som fiser er helt uakseptabelt og ville virke avtennende på all sex i lang tid fremover. Det var nemlig så usexy og ukvinnelig som noe... Jaja, det er ikke jeg som har et problem, da...
la Flaca Skrevet 8. desember 2003 #14 Skrevet 8. desember 2003 Det var nemlig så usexy og ukvinnelig som noe... Jaja, det er ikke jeg som har et problem, da... Det ER utrolig usexy, både når det gjelder gutter og jenter. Syns du virkelig det er greit at kjæresten din promper når dere er sammen? ÆSJ!!!
Tusenfryd Skrevet 8. desember 2003 #15 Skrevet 8. desember 2003 Det ER utrolig usexy, både når det gjelder gutter og jenter. Syns du virkelig det er greit at kjæresten din promper når dere er sammen? ÆSJ!!! Det er jo ikke sånn at jeg synes det er sexy med en skikklig promp! Men jeg har full forståelse for at man må prompe og at man får vondt i maven av å aldri prompe. Og jeg promper da også... vi kan ligge på hver vår sofa og det er ikke noen stor sak om vi slipper en fis. Men ikke når vi har sex, nei. Men sånn til vanlig. Greit og greit - jeg synes det helt ærlig er ganske uproblematisk...
avslappende_kar Skrevet 8. desember 2003 #16 Skrevet 8. desember 2003 Hos oss gjelder regelen også andre veien Ingen promping eller stygge ubehagelige kroppslyder Kjæresten føler akkurat det samme som meg,.... PUH!!
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2003 #17 Skrevet 8. desember 2003 Det er jo ikke sånn at jeg synes det er sexy med en skikklig promp! Men jeg har full forståelse for at man må prompe og at man får vondt i maven av å aldri prompe. Og jeg promper da også... vi kan ligge på hver vår sofa og det er ikke noen stor sak om vi slipper en fis. Men ikke når vi har sex, nei. Men sånn til vanlig. Greit og greit - jeg synes det helt ærlig er ganske uproblematisk... Enig med deg, Tusenfryd!
la Flaca Skrevet 8. desember 2003 #18 Skrevet 8. desember 2003 Det er jo ikke sånn at jeg synes det er sexy med en skikklig promp! Men jeg har full forståelse for at man må prompe og at man får vondt i maven av å aldri prompe. Og jeg promper da også... vi kan ligge på hver vår sofa og det er ikke noen stor sak om vi slipper en fis. Men ikke når vi har sex, nei. Men sånn til vanlig. Tror det skal godt gjøres å ALDRI prompe da Tusenfryd. Spørsmålet er bare om man velger å gjøre det i trynet på kjæresten, eller faktisk gidder å gå i et annet rom eller på toalettet... For meg hadde det vært uaktuelt å tolerere at mannfolket absolutt måtte slippe trøkket rundt ørene på meg! Og vice versa. ÆSJ!
Suzy Skrevet 8. desember 2003 #19 Skrevet 8. desember 2003 Det er klart jeg gjør det! Om jeg skulle holde inne alle tarmgasser for all overskuelig framtid hadde jeg jo sprukket tilslutt Prøver å være relativt diskret da.. og høflig... så jeg sier unnskyld når det kommer den ene eller den andre veien
Fru Snurp Skrevet 8. desember 2003 #20 Skrevet 8. desember 2003 Her i huset fiser og raper vi IKKE i hverandres nærvær. Jeg gjør ikke det sammen med andre, og skjønner ikke hvorfor jeg og min samboer ikke skal vise hverandre samme respekt og høflighet???? Skulle det komme en liten rap eller fis ved et "uhell", så er det selvsagt ingen skandale. Men vi er da voksne mennesker som klarer å holde oss, og kan gjøre denslags i enerom. Jeg har aldri skjønt at man skal dele absolutt alt med sin kjære. Kroppslige utslipp i alle varianter bør man etter min (og min samboers :-))mening holde mest mulig for seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå