AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 Har noen nydelige bluser i fine sterke farger, rød, rosa, blå, hvit osv, og en flott dressbukse. Skal ut i kveld, og hadde lyst til å ta meg noe av dette da. MEN!! Kan jeg la blusen henge utenpå buksa, eller må den stappes ned i for å se ryddig ut? Buksa går bare til akkurat hoftebena omtrent forresten, ikke high waist. Hjelp, jeg ser ikke hva som er penest selv, trenger råd.
Gjest Blondie65 Skrevet 22. oktober 2011 #2 Skrevet 22. oktober 2011 Bluse ned i buksen/skjørtet er penest hvis du er slank. Hvor lang er blusene? Blir hele kroppen "borte i dem" eller kan man fortsatt se deler av rumpen?
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #3 Skrevet 22. oktober 2011 Bluse ned i buksen/skjørtet er penest hvis du er slank. Hvor lang er blusene? Blir hele kroppen "borte i dem" eller kan man fortsatt se deler av rumpen? Jeg er veldig slank og har fin figur ja Den henger litt nedover hofta, kan se rumpa mi i det ja. Burde jeg fortsatt legge den ned i buksa? Er litt redd blusen er for kort slik at den går opp igjen etterhvert.
Gjest Blondie65 Skrevet 22. oktober 2011 #4 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg er veldig slank og har fin figur ja Den henger litt nedover hofta, kan se rumpa mi i det ja. Burde jeg fortsatt legge den ned i buksa? Er litt redd blusen er for kort slik at den går opp igjen etterhvert. Da er det nok umulig å svare - men hvis du mener at blusen vil gli opp hele tiden ville jeg gått for den utenpå fra starten.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #5 Skrevet 22. oktober 2011 hm pokker, får se litt nøyere på dette selv, takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #6 Skrevet 22. oktober 2011 Vil forresten legge til at jeg kanskje beskrev dette feil, det er silkeskjorte det er snakk om, den er ganske fin i forma, og går ikke veldig langt ned, den knappes helt ned ned. Ligner litt på denne HER bare at modellen har jeans og belte, jeg har dressbukse jeg skal ha til..
Gjest Blondie65 Skrevet 22. oktober 2011 #7 Skrevet 22. oktober 2011 Hvis du er i nærheten av å ha en sånn kropp er det penest med blusen i. Men det kan være pent med utenpå også - bruk da gjerne et belte til å markere midjen.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #8 Skrevet 22. oktober 2011 Ok, jeg skal prøve å få den ned i. For jeg har ikke noe belte til å markere midje med ellers. Men ja, jeg trener en del, er ganske stram og markert, så det er som du sier, finest når man får blusen litt kroppsnær Bare synd jeg er en så klesblind at jeg ikke aner hva som passer egen kropp!
Gjest Blondie65 Skrevet 22. oktober 2011 #9 Skrevet 22. oktober 2011 Er du liten så bør du aldri gå med lange side plagg eller overliggende plagg fordi du da blir enda mindre. Er du derimot høy kan bluse utenpå eller andre lag på lag være stilig fordi du da blir mer proporsjonert. Anbefaler sterkt at du får hjelp av en venninne til å sette sammen pene antrekk fra garderoben. De aller fleste av oss trenger input for å se det beste i et antrekk.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #10 Skrevet 22. oktober 2011 Takk for tips! Må prøve å få meg tips fra noen som kan se alle klærne, og meg, og sånt.. Er så vanskelig selv å vite hva som passer. Med mindre jeg virkelig ser det selv i speilet da. Prøvde buksen og skjorta i sted, og det så jo ganske bra ut med skjorta ned i buksa, samtidig som det så litt casual ut med skjorta utenpå også. Men da så du ikke midjen min så lett heller. Har ikke noe belte det hadde tatt seg ut med heller, så da blir det vel den ned i buksen.
Gjest Blondie65 Skrevet 22. oktober 2011 #11 Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Du ser nå noe da - at utenfor buksen ser casual ut og at du da mangler midje. Jeg tror du blir fin med skjorten i buksen jeg Silkebluser er uansett veldig fint på de fleste. Endret 22. oktober 2011 av Blondie65
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #12 Skrevet 22. oktober 2011 Du ser nå noe da - at utenfor buksen ser casual ut og at du da mangler midje. Jeg tror du blir fin med skjorten i buksen jeg Silkebluser er uansett veldig fint på de fleste. Takk for svar og støtte, kan ikke være lett å forklare for noen hva som er fint eller ikke når du ikke en gang ser vedkommende eller klærne. Setter pris på at du tok deg tid til å forklare
Gjest Blondie65 Skrevet 22. oktober 2011 #13 Skrevet 22. oktober 2011 Takk for svar og støtte, kan ikke være lett å forklare for noen hva som er fint eller ikke når du ikke en gang ser vedkommende eller klærne. Setter pris på at du tok deg tid til å forklare Det blir litt generelt - når man ikke har sett det. Samtidig synes jeg at for de som har kropp til det er det absolutt penest å vise midjen uten å dekke seg til.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #14 Skrevet 22. oktober 2011 Det er bare det at jeg generellt synes at klær ned i buksa ser rart ut. Men nå har jeg googla diverse varianter av "bluse i bukse" og "skjorte i bukse" og ser at det ER lov å stikke det i buksa, det ser ikke ut som det mangler noe. Så jeg går for det .... merker det er slitsomt å bry seg om hva andre mener, vil se best mulig ut, og ikke rar..
Gjest Blondie65 Skrevet 22. oktober 2011 #15 Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Det er bare det at jeg generellt synes at klær ned i buksa ser rart ut. Men nå har jeg googla diverse varianter av "bluse i bukse" og "skjorte i bukse" og ser at det ER lov å stikke det i buksa, det ser ikke ut som det mangler noe. Så jeg går for det slit'an på BT.NO .... merker det er slitsomt å bry seg om hva andre mener, vil se best mulig ut, og ikke rar.. Sånn er vi vel alle. Endret 22. oktober 2011 av Blondie65
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #16 Skrevet 22. oktober 2011 Hva viser linken? Jeg får det ikke til å spille av her.
Gjest Blondie65 Skrevet 22. oktober 2011 #17 Skrevet 22. oktober 2011 Hva viser linken? Jeg får det ikke til å spille av her. En jente som blir stylet der de snakker om små jenter og midjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå