Gjest ms_kwang Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 Ok, jeg og ett par venninner & kompiser hadde en morsom diskusjon for litt siden, temaet var: Om du dro tilbake til middelalderen, via en tidsmaskin. Du har lov å ta med deg 1 ting. Hva ville du tatt med deg da? for å bevise de personene i middelalderen, at du kommer fra fremtiden?
Gjest Solmåne Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg tror jeg ville tatt med et fotoalbum med en bildeserie som viste dette
saltvann Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 hahahahaha nå lo jeg godt! at noen faktisk vil se slik ut :S Hadde vært genialt å ha med et slikt album, for da ville de i fortiden vært glad de ikke lever i dag!! 1
Rainbow Skrevet 23. oktober 2011 #5 Skrevet 23. oktober 2011 Ojda, hun så jo ut som en and! Hun hadde rett og slett fått nebb! Jeg ville tatt med et digitalkamera, og vist dem hvordan man kan ta bilder og at man kan se dem med det samme. Hadde sikkert blitt arrestert og henrettet for heksekunst, men! Eller kanskje en laptop, og vist dem at man kan skrive bokstaver på en skjerm, og ta bilder med webkamera.
Gjest ms_kwang Skrevet 24. oktober 2011 #6 Skrevet 24. oktober 2011 Ojda, hun så jo ut som en and! Hun hadde rett og slett fått nebb! Jeg ville tatt med et digitalkamera, og vist dem hvordan man kan ta bilder og at man kan se dem med det samme. Hadde sikkert blitt arrestert og henrettet for heksekunst, men! Eller kanskje en laptop, og vist dem at man kan skrive bokstaver på en skjerm, og ta bilder med webkamera. tja ett kamera, eller polaroid kamera hadde kanskje ikke vært så lurt, fordi, før i tiden, når du tok bilder av noen, så trodde de at du hadde stjelt sjela dems, altså heksekunster, så du hadde nok blitt henrettet ^_^ (samme gjaldt malerier!!)
Gjest ms_kwang Skrevet 24. oktober 2011 #7 Skrevet 24. oktober 2011 Noe slikt kanskje? Haha åh fy flate xDD fru gås neste? Har ei ex-venninne som skaffet seg nebb, hun jobber som stripper, er 1.70 høy, og nesten anorexia tynn, jeg ditchet henne etter at hun kalte meg feit! (166-52kg!) ooh kanskje jeg ville tatt med hamburger? xD og fortalt de :"sylteagurker er djevelens verk!" *bare fordi jeg ikke liker det!* (sylteagurker smaker ikke noe godt i hamburger!!!)
Lutetium 71 Skrevet 24. oktober 2011 #8 Skrevet 24. oktober 2011 Ett slikt. Jo større og bedre kvalitet, jo bedre
chikako Skrevet 24. oktober 2011 #9 Skrevet 24. oktober 2011 Hadde nok ikke tatt med meg noe, i frykt for at de hadde satt igang en hekseprosess mot meg 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå